امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9635 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 21 تأکید کرد؛

پیشرفت اقتصادی کشور در گرو مشارکت بخش خصوصی است

خبرایران: شهردار منطقه 21 ، طی نشستی صمیمانه با پیمانکاران و مشاورین حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه ، بر پشتیبانی و حمایت از سرمایه گذاری بنگاههای خصوصی در این منطقه تأکید کرد .
پیشرفت اقتصادی کشور در گرو مشارکت بخش خصوصی است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، دکتر جمال بافرانی شهردار منطقه در جلسه ای که با حضور مهندس میرزایی معاون فنی و عمرانی و مهندس زبده معاون مالی و اقتصادی منطقه برگزار گردید ، با 13 تن از پیمانکاران و مشاورین حوزه معاونت فنی و عمرانی این منطقه دیدار و ضمن ابراز خرسندی از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در منطقه 21 ، در جریان کامل مسائل و مشکلات مالی و اجرایی پیمانکاران و مشاورین حوزه مذکور قرار گرفت .

دکتر بافرانی در این جلسه ، پس از استماع مسائل ، معضلات و نقطه نظرات پیمانکاران و مشاورین فنی و عمرانی ، به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداختند و نسبت به ارائه راهکارهای اجرایی مؤثر به معاونین مربوطه ، اقدام نمودند .

ایشان همچنین با تأکید فراوان بر رعایت و مدنظر قرار دادن اصول عقد قراردادها ، رفع موانع و مشکلات پیمانکاران و پرداخت به موقع مطالبات آنها را در دستور کار قرار دادند .

گفتنی است شهردار منطقه 21 در پایان ، ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای پیمانکاران و سرمایه گذاران بخش خصوصی ، گسترش تعاملات دو جانبه را بین شهرداری منطقه با بخش خصوصی خواستار شدند و در سایه آن ، پیشبرد و تحقق اهداف بلند مدیریت شهری را که همانا ، توسعه ، سازندگی ، عمران و آآبادانی منظقه است ، از خداوند منان طلب نمودند .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب