امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9648 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نشست صمیمی مدیرعامل بانک ملی با روسای شعب اداره امور لرستان

خبرایران: دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی به اتفاق هیأت همراه روز گذشته در سفر به استان لرستان در نشستی صمیمی با مسئولین و رؤسای اداره امور شعب استان لرستان به سؤالات متعدد آن‌ها پاسخ داد.
نشست صمیمی مدیرعامل بانک ملی با روسای شعب اداره امور لرستان

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر همتی مدیرعامل بانک ملی در این نشست از تلاش‌های خوب مدیریت و همکاران استان لرستان که منجر به رشد خوب بانک در استان در سال 93 شد و نیز نسبت پایین معوقات استان قدردانی کرد.

 مدیر عامل بانک ملی در بررسی ضمن تشریح برنامه‌های بانک برای سال 94 از همکاران استان خواست با جدیت برای نیل به اهداف کمی و کیفی سال 94 تلاش نمایند.

 وی به نقش بانک ملی در توسعه اقتصادی کشور اشاره و انتظار عمومی برای حضور بیشتر بانک ملی در حل مشکلات مردم و کمک به پیشبرد برنامه‌های اقتصادی و عمرانی استان‌ها مورد تأکید قرار داد. آقایان دامغانیان و کریمی اعضای هیأت‌مدیره، دکتر شاهباز معاون مالی و سرمایه‌گذاری، شایان مدیر امور منطقه و مدنی رییس حوزه مدیریت ، مدیر عامل را در این سفر همراهی کردند.

 در ابتدای این دیدار آقای ساکی ریاست اداره امور شعب استان لرستان به شرح مختصری از گزارش عملکرد استان پرداخت و موفقیت بانک ملی ایران در کلیه زمینه‌ها را نتیجه مدیریت آگاه  علمی و منسجم بانک عنوان کرد.

قبل از این همایش دکتر همتی به اتفاق استاندار و مسئولین استان از شرکت‌های صنایع غذایی گهر لرستان، ‌سامان کاشی، کارخانه نساجی بروجرد، کارخانه سیلیس متال واقع در شهرستان بروجرد و شرکت کشت‌وصنعت و دامپروری لرستان در خرم‌آباد بازدید کرد و در جریان بازدیدها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب