امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9661 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری از دانشگاه جامع علمی کاربردی

خبرایران : مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سازمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی بازدید نمودند.
بازدید وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری از دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی؛ در بازدید دکتر محمد فرهادی از سازمان مرکزی دانشگاه، دکتر محمد اخباری به ارائه گزارش عملکرد، توصیف وضعیت کنونی علمی کاربردی و برنامه های آینده دانشگاه پرداخت .

در این دیدار مقام عالی وزارت علوم یکی از ویژگی های ممتاز و برجسته این دانشگاه را تناسب آموزش های شغلی براساس نیاز بازار کار برشمرد و بر ارتقا برنامه ریزی و افزایش سهم آموزش عالی مهارتی در کشور تاکید کردند.

وی ارزیابی مستمر و نظارت را از عناصر کلیدی بهبود کیفیت آموزش در دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان نموده و گفت: باید کیفیت مراکز وابسته به این دانشگاه روز به روز تقویت شود چراکه این دانشگاه از بدو تاسیس خود طبق اساسنامه، به عنوان یک دانشگاه کار آفرین و نسل سوم فعالیت داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی یک دانشگاه پویاست و بر حسب ضرورت و نیازهای حرفه ایی کشور می تواند متناسب با شرایط هریک از حوزه های شغلی در زمان های مختلف به پذیرش دانشجو اقدام نماید. دکتر فرهادی به تقویت شورای برنامه ریزی آموزش درسی و کمیته های گسترش در دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید نمودند.

در پایان این بازدید مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در جمع کارکنان ا5ین دانشگاه با اعضای هیئت علمی، مدیران و کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی دیدار و گفتگو نمودند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب