امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9710 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح مسابقات محلات منطقه 16 با حضور 7 هزار نفر

خبرایران : معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 گفت: مسابقات محلات و تفریحات ورزشی منطقه16 (قهرمان محله) با حضور 7 هزار نفر افتتاح می شود.
افتتاح مسابقات محلات منطقه 16 با حضور 7 هزار نفر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16، سید مازیار علوی ضمن اعلام این خبر گفت: یکی از اولویت های شهرداری تهران در چند سال گذشته، ترویج ورزش و اخلاق جوانمردی و پهلوانی برای ارتقای سطح سلامت، بهینه سازی اوقات فراغت و تقویت سیبک زندگی ایرانی-اسلامی در سطح کلانشهر تهران بوده است که در این راستا مسابقات و برنامه های متعدد ورزشی را طراحی و اجرا کرده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 افزود: یکی از این ویژه برنامه ها، برگزاری مسابقات محلات و تفریحات ورزشی در سطح کلانشهر تهران با 354 محله است که سال گذشته، 5 هزار نفر از منطقه 16 در این مسابقات که با عنوان اختصاصی «قهرمان محله» برگزار شد شرکت کردند.

علوی گفت: امسال نیز افتتاحیه مسابقات محلات در منطقه 16 (با عنوان اختصاصی قهرمان محله)  28 اردیبهشت ماه برگزار می شود که 7 هزار نفر در این افتتاحیه و مسابقات از منطقه 16 حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در افتتاحیه مسابقات محلات و تفریحات ورزشی منطقه 16 که روز دوشنبه 28 اردیبهشت ماه ساعت 18 در ورزشگاه سهند(واقع در فلکه سوم خزانه بخارایی) برگزار می شود جمعی از قهرمانان ملی، هنرمندان برجسته و اعضای شورای اسلامی شهر تهران حضور خواهند داشت.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب