امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9745 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در همایش خط سفید تاکسیرانان منطقه 16 صورت گرفت؛

رونمایی از دو کتاب برای «آسمان آبی- زمین پاک و خط سفید»

خبرایران : معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 از رونمایی دو کتاب با موضوع طرح های فرهنگی- شهری پایتخت در این منطقه، خبر داد.
رونمایی از دو کتاب برای «آسمان آبی- زمین پاک و خط سفید»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16، سید مازیار علوی گفت: فرهنگسازی، حرکتی زمان بر و ظریف است و برای تحقق آن، باید به انتخاب بین ابزارهای موثر و موثرتر بر حسب اقتضائات زمانی و مکانی، دست زد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 افزود: تحقق دو طرح فرهنگی و شهری «آسمان آبی-زمین پاک» و «خط سفید و تفکیک پسماند از مبدأ» نیاز به همکاری و همدلی شهروندان عزیز و مدیران شهری و اطلاع رسانی های لازم در این زمینه دارد.

علوی گفت: در این راستا، در همایش «خط سفید ویژه تاکسیرانان منطقه 16»، از دو کتاب «خط سفید؛ تصمیم جدید خانواده» و «شهری تمیز و زیبا» تهیه شده از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 (اداره آموزش های شهروندی) و منتشر شده توسط انتشارات «نورالثقلین» رونمایی شد.

وی ادامه داد: این دو کتاب، به زبان شعر و ویژه کودکان هستند که اشعار آن توسط «طاها ذاکر» سروده شده و تصاویر آن توسط خانم ها نفیسه و منصوره صحرایی تصویرگری شده است.

«همایش خط سفید ویژه تاکسیرانان منطقه 16» با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16 و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 16 برگزار شد.

در این همایش که با حضور جواد میرزاقلی شهردار منطقه 16، مظفر مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، آقابیگی معاون امور مناطق معاونت حمل ونقل و ترافیک شهردا ری تهران، سید مازیار علوی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16، میرزابیگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 16، جهانی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور کشور و منا امینی مدیر اداره آموزشهای شهروندی شهرداری منطقه 16 برگزار شد، از 200 راننده تاکسی تقدیر و از 50 راننده تاکسی نمونه به خاطر همراهی در اجرا و رعایت خط سفید، تقدیر به عمل آمد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب