امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9752 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۶:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در گالری شماره یک؛

نمایشگاه تصویرسازی در فرهنگسرای خاوران برگزار می شود

خبرایران: نمایشگاه تصویرسازی «سحرآمیز» آثاراستاد حسن غفوری در گالری شماره یک فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
نمایشگاه تصویرسازی در فرهنگسرای خاوران برگزار می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی فرهنگسرای خاوران ، این نمایشگاه به صورت گروهی با موضوعات مفهومی و همچنین موضوعات اجتماعی،برپا می شود.

گفتنی است : آثار ارائه شده در این نمایشگاه حاصل تجربه اندوزیها و هنرآموزیهای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی واحد 23 در کلاسهای آزاد و دوران دانشجویی است که محتوایی سمبلیسم دارد که امیدواریم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

این نمایشگاه  با موضوع  مفهومی تصویر سازی ، در قالب  80 اثر از 2 الی 15 خرداد در گالری شماره 1در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

فرهنگسرای خاوران به نشاني ؛ ميدان خراسان ،خیابان خاوران ،فرهنگسرای خاوران و شماره  تلفن 33015423 می باشد.

 

فرهنگسرای خاوران برگزار می کند :نمایشگاه عکس گروهی مفهوم و نوستالژی

نمایشگاه عکس گروهی از هنرمندان دانشگاه علمی کاربردی واحد 23  روز پنجشنبه 31 اردیبهشت  با حضور جمعی از مسوولان فرهنگی منطقه  15 در گالری 1و2 فرهنگسرای خاوران دایر  خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاوران ،در این نمایشگاه 80 اثر در زمینه عکس با موضوع مفهوم و نوستالژی از آثار استاد حسن غفوری برگزار خواهد شد.

گفتنی است : آثار این نمایشگاه نشانگر یک کار گروهی و یک عکاسی گروهی است که یک موضوع واحد را هدف قرار داده‌اند و با توجه به زاویه نگاه خود به اشکال مختلف آن را به ثبت رسانده‌اند.

علاقمندان می‌توانند از 31 اردیبهشت الی 12 خرداد برای مشاهده آثار به نگارخانه فرهنگسرای خاوران مراجعه همه روزه به جز ايام تعطيل از ساعت ٩ الي ١٨ به نشاني ؛ ميدان خراسان ،خیابان خاوران ،فرهنگسرای خاوران مراجعه نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  تلفن 33015423بگیرند.              

 

مراسم دیدار با جانبازان توسط خانه فرهنگ پامچال

به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز ویژه برنامه "یادگاران ولایت"به همراه مسئولین فرهنگی منطقه 15 در خانه فرهنگ پامچال برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاوران ، درسالروز میلاد با سعادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز مسئولین فرهنگی  به دیدار چندتن از جانبازان گرانقدر رفته و روز جانباز را به آنان تبریک می گویند.

فرجی رئیس خانه فرهنگ پامچال ضمن تبریک اعیاد شعبانیه آرزوی بهبودی و توفیق برای جانبازان هشت سال دفاع مقدس بویژه جانبازان منطقه  15و همچنین  یادآور شد آرامش و امنیت کنونی جامعه مرهون از خود گذشتگی جانبازان و ایثارگران است و منطقه با تمام امکانات خود در راستای رفع مشکلات و ارائه خدمات به این افراد تلاش خواهد کرد .

فرجی در ادامه بیان داشت :دیدار جانبازان روحیه مضاعفی را در جهت خدمت رسانی به مردم برای ما به وجود می آورد ، ما آماده هرگونه همکاری با آنها هستیم و این وظیفه ماست  ، هرچند  جانفشانیهای آنها را نمی شود با چیزی عوض کرد .

خانه فرهنگ پامچال به نشانی : خانه فرهنگ پامچال واقع در مشیریه ،بوستان خلیج فارس (پارک پامچال)جنب آبنما وشماره تلفن : 33878283 می باشد .

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب