امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9759 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

موزه علوم و فناوری برای سومین سال پیاپی به عنوان موزه برتر کشور معرفی شد

خبرایران:موزه علوم وفناوری برای سومین سال پیاپی از طرف شورای بین المللی موزه های ایران (ایکوم) در گروه موزه های بزرگ دولتی به عنوان موزه برتر کشور در سال 1393 معرفی و تقدیر شد.
موزه علوم و فناوری برای سومین سال پیاپی به عنوان موزه برتر کشور معرفی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موزه علوم و فناوری، درمراسم بزرگداشت روز جهانی موزه و تقدیر از موزه‌‌های برتر توسط شورای بین المللی موزه‌های ایران (ایکوم) بعدازظهر روز 28 اردیبهشت ماه 1394 با حضور علی مرادخانی (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، سید محمد بهشتی (رئیس ایکوم)، محمد حسین طالبیان (معاون سازمان میراث فرهنگی کشور)، احمد مسجد جامعی (عضو شورای اسلامی شهر تهران)، استرکیش لاروش (مدیرکل دفتر یونسکو در ایران)، جمال کامیاب (مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران)، دکتر میر سیداحمد محیط طباطبایی (قائم‌مقام ایکوم) و روسای موزه‌های مختلف کشور در موزه هنرهای معاصر برگزار شد.

در این مراسم از موزه‌های برتر ایران در حوزه های مختلف تقدیر شد، 23 داور براساس 12 شاخصه از میان 110 موزه شرکت‌کننده موزه‌های برتر را در دو بخش دولتی در سه سطح (بزرگ، متوسط و کوچک) و خصوصی معرفی کردند. در این میان موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران به  موسسه‌ای پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در چهار شاخص «آموزش»، «توسعه مدیریتی»، «توسعه فيزيكي و اعمال استانداردها» و «خلاقیت و نوآوری» به عنوان موزه برتر سال 1393 در سطح بزرگ و در بخش دولتی از طرف ایکوم معرفی و جایزه موزه برتر را دریافت کرد. همچنین موزه علوم و فناوری موفق به دریافت تقدیر در سه شاخص «بازدید کننده»، «کودک و نوجوان» و «گردآوری» شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب