امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9768 تاریخ انتشار: جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازیگرسینما و تئاتر کرمانشاه درگذشت

خبرایران: ثریاشیرزادی هنرمند عرصه های تلویزیون، رادیو و تئاتر کرمانشاه بامداد روز پنجشنبه بر اثر ایست قلبی جامعه هنری کرمانشاه را برای همیشه ترک کرد و درگذشت.
بازیگرسینما و تئاتر کرمانشاه درگذشت

به گزارش خبرایران ازشبکه دو، ثریا شیرزادی از هنرمندان پیشکسوت عرصه سینما و تئاتر استان کرمانشاه و برنده جایزه اول بازیگری را در سی امین جشنواره تئاتر فجر است و مخاطبان شبکه دو او  را در نقش بی بی مهربان برنامه های «بوی عید»، «ریحانه» و «عصر خانواده»  به خاطر می آورند.

این بانوی هنرمند ، تئاتر را در محضر اساتیدی مانند شهبازی، سمندریان و آتش تقی پور آموخت و  بیش از 40 سال از عمر ارزشمند خود را برای اعتلای فرهنگ در عرصه های رادیو،تلویزیون و تئاترکرمانشاه گذراند.

شیرزادی بازی در نمایش هایی مثل  "مرگ کسب و کار من است» به کار گردانی محمد رضادرند و سعید زندی، «مردی که مردهبود و خود نمی دانست» نوشته و

کارگردانی عباس بنیعامریان،«خسیس» نوشته مولیر وکارگردانی غلامحسین ناجیو فیلم های « چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، «کودکانی ازآب و گل» به کارگردانی عطاء الله حیاتی» و .. را در کارنامه خود دارد .

این هنرمند در سالهای اخیر به عنوان کارشناس تجربی در برنامه های خانواده محور شبکه دو حضور داشت و با اجرای هنرمندانه خود  می کوشید نقش حکیمانه مادربزرگ ها، پدر بزرگ ها و بزرگترها در خانواده را به درستی تبیین کند.

پیکر این هنرمند ارزشمند به زادگاهش در استان کرمانشاه منتقل و به خاک سپرده می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب