امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9815 تاریخ انتشار: شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

داعش در آخرین شماره مجله خود منتشر کرد؛

میشل اوباما یک‌فاحشه است!/بازارهای برده فروشی را به آمریکا می رسانیم/ قیمت میشل اوباما از یک دینار هم کمتر است

خبرایران: گروه جنايتكار و عقب‌مانده داعش در آخرین شماره مجله خود مطلبی را منتشر کرده که در آن آدم‌ربایی و تجاوز به برده‌های جنسی را توجیه و میشل اوباما را فاحشه‌ای خطاب می‌کند که حتی یک سوم دینار هم قیمتش نیست!
میشل اوباما یک‌فاحشه است!/بازارهای برده فروشی را به آمریکا می رسانیم/ قیمت میشل اوباما از یک دینار هم کمتر است
به گزارش دیلی بیست، یکی از موضوعاتی که مجله تبلیغاتی داعش به آن پرداخته است ارزش گذاری بر بانوی نخست آمریکا در بازار برده فروشی است که به این موضوع اشاره دارد که داعش یک روز به آمریکا خواهد رفت.
 
مجله انگلیسی زبان داعش در این مطلب وعده داده که بازار برده فروشان خود را به غرب ببرد و ادعا کرده است که میشل اوباما، بانوی نخست آمریکا نیز ارزش چندانی ندارد.
ام سمیه، یکی از نویسنده های مجله «دابق» در این باره نوشته : به خدا قسم، ای کسانی که به دانا بودن وانمود می کنید و باطل را در هر محفلی فریاد می زنید، مطمئن باشید که بازارهای برده فروشی علیه اراده سیاسی برپا خواهد شد.
وی در ادامه این مطلب می نویسد: و چه کسی می داند، ممکن است قیمت میشل اوباما از یک سوم قیمت یک دینار بیشتر نشود و حتی این قیمت هم برای او زیاد است. ام سمیه پیشتر هم در این مجله درباره موضوعات دیگری نیز مطالبی نوشته بود که زنانی که به مناطق تحت کنترل داعش در سوریه و عراق مهاجرت می کنند همانقدر که مردان متعهد هستند، نیز به قوانین متعهد هستند.دیلی‌میل نوشت : یک عروس داعشی اعترافات تکان‌دهنده‌ای را در مجله تبلیغاتی داعش «دابق‎» که در این شماره با عنوان «برده‌های جنسی یا فاحشه» منتشر شده مطرح می‌کند. تروریست‌های داعش زنانی که به اسارت می‌گیرند را به یک برده جنسی تبدیل کرده و از آنان سو استفاده جنسی می‌کنند. در این میان جمعیت ایزدی‌های عراق به خصوص مورد ظلم داعش واقع شده‌اند. داعش حتی زیباترین دختران باکره را به حراجی‌ها فرستاده و همین امر باعث شده تا سازمان ملل تحقیق‌های خود را در این زمینه گسترش دهد.
داعش این مسئله را تایید کرده و می‌گوید که خشونت جنسی «سنت» آن‌ها است که در واقع می‌توان گفت داعش این رویه را «سبک زندگی» خود می‌داند. یکی از کارشناسان ضد تروریسم معتقد است که داعش در «متون مقدس» انحراف وارد کرده تا بتواند مردهای جوانی که قادر نیستند در کشور خود همسر برگزینند را استخدام کند. داعش به آن‌ها می‌گوید یکی از غنیمت‌های جنگ «زنان» است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب