امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9826 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

قاليباف در مراسم «بصیران عاقل عاشق» اعلام کرد؛

ما در مقابل شهدا و جانبازان هیچ حرفی برای گفتن نداریم/ امنيت امروز نتيجه جهاد و مجاهدت ايثارگران است / هرگز میراث خوار جنگ نیستیم

حبرایران: محمد باقر قالیباف شهردار تهران گفت: همه ما مدیون خانواده ایثارگران و جانبازان هستیم و امنیت امروز نتیجه جهاد و مجاهدت شما عزیزان است.
ما در مقابل شهدا و جانبازان هیچ حرفی برای گفتن نداریم/ امنيت امروز نتيجه جهاد و مجاهدت ايثارگران است / هرگز میراث خوار جنگ نیستیم

به گزارش خبرایران، محمد باقر قالیباف، شهردار تهران، روز گذشته در مراسم تجلیل از جانبازان شهرداری تهران افزود:‌ ما در مقابل شهدا و جانبازان هیچ حرفی برای گفتن نداریم چرا که خانواده جانبازان و ایثارگران در عمل دِین خود را به اسلام، انقلاب و مملکت ادا کرده اند.‌کسی می تواند جانباز و ایثارگر باشد که دست از همه تعلقات دنیا شسته است.

قالیباف افزود: سئوالاتی از ما درباره جنگ می کنند که چرا جنگ کرده ایم؛ ما در مقابل جوانان باید پاسخگو باشیم اما برخی در آن زمان پنهان شده بودند و امروز انتقاد می کنند و حرفهایی می زنند که چرا جنگیدیم.

شهردار تهران افزود: ما هرگز میراث خوار جنگ نیستیم و نخواهیم بود ولی همیشه و با افتخار مدافع فرهنگ جهاد و شهادت هستیم.امروز عظمت انقلاب و اسلام در همه جای دنیا مشخص شده است و در مقابل هر گونه ظلم باید ایستاد و از مظلوم دفاع کرد.

وی گفت: جنایات دشمنان را در همه جای دنیا می بینید و این خوی جنایت و استکباری آمریکاست که در یمن و در سایر کشورهای مظلوم دنیا دست به کشتار زده است.اگر در راه خدا استقامت و مقاومت کنیم پیروزی از آن ماست.

قالیباف گفت: ‌اگر دیروز مجاهدت من و شما در سنگرهای دفاع مقدس بود امروز سنگر مجاهدت در کار است امروز بدانیم مبارزه با آمریکا کار است. امروز اگر نتوانیم کشورمان را به درستی اداره کنیم فردای قیامت باید جوابگوی شهدا باشیم.

شهردار تهران افزود: امروز این فرصت در خدمت من و شماست که با سلامت کار و تلاش کنیم تا جلوی ناعدالتی گرفته شود.

وی گفت:‌ از کارهایی که در شهر تهران در حال انجام است راضی نیستم باید بیشتر تلاش کنیم تا خدمات خوبی را به شهروندان ارائه کنیم.

قالیباف رو به ایثارگران و خانواده جانبازان کرد و افزود: ‌همکاران ما در حوزه منابع انسانی وظیفه دارند نوکری شما را بکنند و هر چه در توان دارند انجام دهند، اما از شما می خواهم که به دید مادی به ما نگاه نکنید، شما باید فرهنگ جبهه و جنگ داشته باشید و ما با این تفسیر در کنار شما خواهیم بود.

 

داریانی: جانبازان به اقدامات شهرداری برکت می دهند

دکتر محمدعلی داریانی، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین روز جانباز گفت: خوشحالیم از اینکه در جمع همکاران شهرداری تهران 4200 ایثارگر داریم و بر خود می بالیم که حدود 1200 نفر از این عزیزان را جانباز معزز تشکیل می دهند. در واقع این یک توفیق الهی است.

وی در ادامه خطاب به جانبازان شاغل در شهرداری تهران گفت: مطمئنم حضور شما در شهرداری به کارهای شهرداری تهران برکت می بخشد.

دکترداریانی ادامه داد: همواره تاکیدات شهردار تهران بر رسیدگی به امورات اداری، خدماتی، رفاهی و درمانی عزیزان جانباز با حفظ حرمت و کرامت شما عزیزان بوده است و ما تمام توانمان را استفاده می کنیم تا بتوانیم خدمت رسانی بهتری به شما عزیزان داشته باشیم.

دکترداریانی افزود:‌ البته حفظ کرامت و شان جانبازان در اولویت کاری است و هر چه توان داشته باشیم در خدمت این عزیزان است.

وی در ادامه افزود: یکی از کارهای خوبی که در سال جاری انجام شد، اعزام جانبازان 70 درصد به سفر معنوی عتبات عالیات بود که با تاکید و موافقت دکتر قالیباف انجام شد.

معاون توسعه منابع انسانی در ادامه گفت: از شهردار محترم تهران هم تشکر ویژه دارم که همیشه با کمک ها و راهنمایی های خود معاونت توسعه منابع انسانی را راهنمایی کردند، و از باقری مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران هم که در کنار شما عزیزان به ارائه خدمات مشغول هستند تشکر می کنم.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب