امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9846 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

چهارمین جلسه از دور چهارم جلسات هیأت ممیزه دانشگاه جامع علمی و کاربردی برگزار شد

خبرایران: چهارمین جلسه از دور چهارم جلسات هیأت ممیزه دانشگاه جامع علمی و کاربردی، روز یکشنبه، مورخ 3/3/94، با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد.
چهارمین جلسه از دور چهارم جلسات هیأت ممیزه دانشگاه جامع علمی و کاربردی برگزار شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی دانشگاه، در این جلسه که با حضور رئیس، معاونین و اعضای هیأت ممیزه دانشگاه برگزار گردید ابتدا دکتر اخباری رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه، بر لزوم برگزاری جلسات هیأت ممیزه تأکید نمود. در ادامه دکتر موسی زاده گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص تغییر فرآیند های حوزه امور مدرسان، ارائه کرد.

اولین دستور جلسه این نشست آئین نامه مدرسان خبره/ تجربی بود که مورد بازبینی قرار گرفت و موارد جدیدی در جهت تکمیل آن قرائت و به تصویب اعضاء رسید.

دستور جلسه دوم این نشست بررسی پرونده 86 نفر از مدرسان تجربی مورد تأیید کمیسیونهای تخصصی هیأت ممیزه (تعداد 53 پرونده از گروه آموزشی خدمات اجتماعی و 33  پرونده از گروه آموزشی فرهنگ و هنر) بود که جهت اخذ رأی نهایی هیأت ممیزه مطرح و تعیین تکلیف شدند.

در این جلسه موضوع آئین نامه قانون و مقررات انتظامی مدرسان نیز مطرح و مقرر گردید پس از استعلام از مراجع ذیربط مجددا مورد بحث قرار گیرد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب