امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9914 تاریخ انتشار: شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

عصر جمعه آینده؛

مراسم یادواره شهـدا ی 15 خـرداد در منطقه 15 برگزار می شود

خبرایران : دکتر انجمنی شهردارمنطقه 15 از برگزاری مراسم یادواره شهدای 15 خرداد در عصر جمعه آینده خبر داد.
مراسم یادواره شهـدا ی 15 خـرداد در منطقه 15 برگزار می شود

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی در نشست هماهنگی مراسم 15 خرداد که با حضور نماینده ولی فقیه در جنوبشرق تهران، صباغ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان منطقه برگزار شد، اظهار داشت:  بواسطه وجود یادمان شهدای بزرگوار 15 خرداد در این منطقه همزمان با سالگرد این شهدا مراسم معنوی با حضور مسئولان کشوری و خانواده های معظم شهدا برگزار می شود.

دکتر انجمنی با اعلام این که 15خرداد یکی از مهمترین ارکان تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که وقوع آن انقلاب اسلامی را به رهبری امام خمینی (ره) ممکن ساخت، افزود: خدا را شاکرم که این توفیق را دارم تا با حضور آیت اله وحید گلپایگانی نماینده ولی فقیه در جنوبشرق تهران و با همکاری ستاد بزرگداشت 15 خرداد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای گرامیداشت راه اسلام و انقلاب تلاش می کنیم .

وی افزود: ستاد بزرگداشت 15 خرداد در سنوات گذشته با حضور آیت الله وحیدگلپایگانی و مسئولان منطقه همه توان خود را برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن مراسمی در خور شهدای بزرگوار و نظام مقدس جمهوری اسلامی مراسمی به کار بسته و امسال نیز با حضور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این مراسم پربارتر برگزار خواهد شد.

به گفته وی مراسم عصر روز 15 خرداد در بزرگراه امام رضا(ع) بعد از مسجد سید الشهدا(ع)، گلزار شهدای 15 خرداد برگزار می شود و پیش بینی اجرای برنامه های سخنرانی و مداحی، تواشیح، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا صورت گرفته است.

این گزارش حاکی است، آیت الله وحید گلپایگانی نماینده ولی فقیه در جنوبشرق تهران نیز ضمن تقدیر از زحمات شهرداری در راستای بزرگداشت شهدای 15 خرداد گفت: شهدای 15 خرداد عنصر محرک انقلاب بودند و حقشان است که مظلومیتشان به تصویر کشیده شود. با این رویکرد شهرداری اقدامات خوبی را نظیر ساخت یادمان شهدای 15 خرداد و مراسم گرامیداشت شهدا در سنوات گذشته  برگزار کرده که جای تشکر دارد و امیدوارم امسال نیز مراسم خوبی به منظور گرامیداشت سالگرد این شهدا برگزار شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب