امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9956 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 21 در نشست تخصصی کانون پزشکان عنوان کرد؛

توجه ویژه به ارتقای سلامت شهروندان در دستور کار مدیریت شهری پایتخت

خبرایران: دکتر بافرانی شهردار منطقه 21 در نشستی صمیمانه و تخصصی با کانون پزشکان منطقه ، از توجه ویژه شهرداری منطقه به موضوع سلامت شهروندان و ارتقای آن و همچنین همکاری و تعامل همه جانبه با کانون پزشکان منطقه 21 خبر داد.
توجه ویژه به ارتقای سلامت شهروندان در دستور کار مدیریت شهری پایتخت

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، این جلسه که با حضور دکتر بافرانی شهردار ، مهندس کمالی نسب معاون اجتماعی و فرهنگی ، دیگر مدیران و اعضای کانون پزشکان منطقه 21 برگزار شد ، در ابتدا اعضای کانون پزشکان ، ضمن ابراز خشنودی و رضایت از حضور شهردار منطقه در این نشست تخصصی ، این امر را نشان دهنده اهمیت موضوع سلامت شهروندان میان مدیران شهری عنوان کردند و در ادامه هر یک از پزشکان با توجه به حوزه تخصصی و کارکرد خود ، دغدغه ها و دیدگاه هایشان را در راستای ارتقای سطح سلامت شهروندان منطقه و همچنین توانمند سازی آنها بیان کردند .

در ادامه این نشست معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کانون پزشکان منطقه ، توجه به سلامت شهروندان را امری ضروری و مهم دانست و گفت : مباحث اجتماعی در شهرداری تهران با موضوع سلامت شهروندان مطرح شد که این امر حاکی از توجه و نگاه ویژه مدیریت شهری به سلامت جسمی و روانی شهروندان بوده است .

وی همچنین ضمن اشاره به تبدیل شدن شهرداری از سازمانی صرفا خدماتی به نهادی خدماتی و اجتماعی در سال های اخیر ، این امر را در راستای خدمت رسانی بهینه به شهروندان از سوی مدیریت شهری کلانشهر تهران عنوان کرد و افزود : یکی از اهداف شهرداری در سال 1394 ، توجه به سلامت مستمندان و محرومین و ارائه خدمات به آنها خصوصا در مناطق جنوبی و حاشیه ای است که در این راه از توانایی و تخصص پزشکان و فعالین در حوزه سلامت استفاده خواهد شد .

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 ، کانون پزشکان را یک نمونه از پاتوق های محلی با استفاده از ظرفیت های محله ای در هر منطقه دانست و متذکر شد : این کانون ها پل ارتباطی مهم و کارآمد بین شهروندان با شهرداری ، در راستای پیشبرد و تحقق اهداف سازمانی مدیریت شهری هستند .

بر اساس این گزارش در بخش دیگری از این نشست ، جمال بافرانی شهردار منطقه 21 هدف از برگزاری این نشست را آشنایی با پتانسیل و توانایی اعضای کانون پزشکان و فعالین حوزه سلامت منطقه و همچنین بررسی چگونگی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان منطقه عنوان کرد و بیان داشت : همواره دغدغه تأمین و ارتقای سلامت شهروندان یکی از اولویت های دکتر قالیباف در حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران بوده است و ما نیز به تأسی از مدیریت کلان شهر تهران ، تمامی توان و نیروی خود را در این مسیر بکار خواهیم برد تا شاهد شهری سالم با شهروندانی با نشاط و تندرست باشیم .

شهردار منطقه 21 با اشاره به اینکه تمامی فعالیت ها و اقدامات در شهرداری تهران باید پیوست اجتماعی و فرهنگی داشته باشند ، این امر را ناشی از توجه و نگاه ویژه مدیریت شهری تهران به موضوعات و مباحث اجتماعی و فرهنگی خصوصا موضوع سلامت شهروندان دانست .

وی در ادامه سخنان خود خواستار همکاری و تعامل بیشتر بین شهرداری منطقه 21 با اعضای کانون پزشکان شد و متذکر شد : تمامی مسئولین ، فعالین و اعضای کانون های سلامت منطقه باید با عشق و ایثار و همدلی در کنار یکدیگر تمامی توان بالقوه خود را بالفعل کنند و در راستای ارتقای سلامت شهروندان گام های موثری را بردارند .

بافرانی افزود : ما خادم و خدمت رسان به شهروندان از جانب مدیریت شهری هستیم و در راستای خدمتگزاری به آنها خصوصا در حوزه تأمین و ارتقای سلامت ، آمادگی کامل و همه جانبه خود را جهت همکاری و مساعدت با فعالین حوزه سلامت اعلام می داریم .

این مقام مسئول در پایان خدمت رسانی به شهروندان را توفیق الهی دانست و ابراز امیدواری کرد در این راه با تدابیر کارشناسی ، سنجیده ، دقیق و قابل اجرا خدمات و اقدامات ارزنده و بهینه ای به شهروندان منطقه ارائه شود تا رضایت آنها و خداوند متعال را به همراه داشته باشد .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب