امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9964 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ازسوی رئیس پلیس راهور مرکز استان قم؛

محدودیت‌های ترافیکی قم به مناسبت نیمه شعبان اعلام شد

خبرایران: رئیس پلیس راهور مرکز استان قم از اعلام محدودیت‌های ترافیکی قم به مناسبت نیمه شعبان و ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد.
محدودیت‌های ترافیکی قم به مناسبت نیمه شعبان اعلام شد

به گزارش خبرایران، علی حسن قیصری با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی ایام نیمه شعبان اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی در اطراف مسجد جمکران و داخل هسته مرکزی به ویژه خیابان انقلاب حدفاصل سه راه بازار به سمت خیابان ارم،‌ از سه راه سجادیه به داخل خیابان انقلاب(تقاطع عمار یاسر) و از تقاطع گلزار شهدا به خیابان انقلاب اجرا می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، وی عنوان کرد: خیابان انقلاب به طور کامل از عصر روز 12 خردادماه محدودیت ترافیکی وجود دارد و در بستر رودخانه در صورت نیاز، از ورودی نواب و پیچ شکروی محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور مرکز استان قم با بیان اینکه پارکینگ‌هایی در اطراف مسجد مقدس جمکران پیش از ورود به رینگ اصلی مسجد پیش‌بینی شده است، گفت: با همکاران شهرداری نسبت به تسطیح و روشنایی پارکینگ‌ها اقدام شده و پیش‌بینی می‌شود که از صبح روز 12 خردادماه از ساعت شش تقاطع پیامبر اعظم(ص)، به سمت مسجد مقدس جمکران محدودیت داشته باشیم.

وی یادآور شد: از ورودی پارکینگ ناظم‌زاده در جاده کوه خضر نبی به سمت خیابان ظهور که به مسجد مقدس جمکران منتهی می‌شود، محدودیت ترافیکی وجود دارد و از سمت تقاطع امام حسن(ع) در سمت جاده کاشان سمت مسجد جمکران محدودیت ترافیکی اعمال می‌کنیم.

قیصری با بیان اینکه در بلوار انتظار که به رینگ اطراف مسجد مقدس جمکران متصل می‌شود، محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود، گفت: بار ترافیکی به سمت درب دو مسجد مقدس جمکران، به این محدوده وارد شده و به سمت پارکینگ شماره یک، دو و سه هدایت می‌شود.

وی ادامه داد: در نهایت عصر روز دوازدهم خرداد پارکینگ شماره چهار از سوی بلوار انتظار بسته خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود، عصر روز 12 خردادماه محدودیت ترافیکی را از میدان بقیه الله(عج) به سمت مسجد جمکران برقرار کنیم و در لاین شرقی و غربی بلوار انتظار محدودیت کامل اجرا شود.

رئیس پلیس راهور مرکز استان قم با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی احتمال دارد، برای مدت 48 ساعت یا سه روز اعمال شود گفت: شاید روز دوم و سوم حلقه محدودیت را کمتر کرده و بیشتر به اطراف رینگ مسجد مقدس جمکران بسنده کنیم، البته محدودیت‌های ترافیکی بستگی به ورود ترافیک و خودروها به مسجد مقدس جمکران دارد، به طوری که هر چه تراکم کمتر باشد، محدودیت‌ها کمتر است.

وی عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که روز 13 خردادماه بار ترافیکی داشته باشیم، زیرا در سال‌های گذشته کاروان‌هایی از استان‌های دیگر با اتوبوس وارد مسجد مقدس جمکران یا شهر قم می‌شدند.

قیصری یادآور شد: برای ورود اتوبوس‌ها در پارک‌سوار شمالی داخل بستر رودخانه و بلوار زائر پیش‌بینی لازم انجام شده و پارک‌سوار شمالی به طور کامل تخلیه می‌شود و زیر پل فرهنگیان و امیر کبیر پیش‌بینی پارکینگ را داشته‌ایم تا اتوبوس‌ها در این محل پارک کنند.زائران پس از زیارت صبح روز 14 خرداد‌ماه از سمت قم به سمت تهران حرکت می‌کنند، بدون تردید روز چهاردهم خرداد ساعت 14 ورود اتوبوس‌ها را به شهر خواهیم داشت و سه روز متوالی محدودیت ترافیکی در معابر بلوار زائر، خیابان انقلاب، اطراف حرم حضرت معصومه(س) و رینگ مسجد مقدس جمکران اعمال می‌شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب