امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9967 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس پلیس راهور ناجا اعلام کرد؛

برنامه های ترافیکی پلیس راهور در دو مرحله قبل و بعد از ماه رمضان انجام می شود/ طرح های ترافیکی مراسم نیمه شعبان در قم از سه شنبه اجرا می شود

خبرایران: سردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا گفت: طرح های ترافیکی مراسم نیمه شعبان در قم و بویژه مسجد مقدس جمکران از فردا(سه شنبه) با مسوولیت فرمانده انتظامی قم اجرا می شود.
برنامه های ترافیکی پلیس راهور در دو مرحله قبل و بعد از ماه رمضان انجام می شود/ طرح های ترافیکی مراسم نیمه شعبان در قم از سه شنبه اجرا می شود

به گزارش خبرنگارخبرایران، سردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا روز دوشنبه در حاشیه نشست ویژه طرح های ترافیکی در جمع خبرنگاران افزود: در مراسم نیمه شعبان بویژه در استان قم و مسجد مقدس جمکران، طرح و برنامه های ویژه ترافیکی با مسوولیت فرمانده انتظامی استان قم در دست داریم که از فردا اجرا و عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی می کنیم حجم زیادی از تردد را نسبت به سالهای گذشته با حضور مشتاقان داشته باشیم، ادامه داد: در حاشیه مسجد جمکران به اندازه کافی پارکینگ برای زائران پیش بینی شده است.

رییس پلیس راهور ناجا افزود: پلیس در این هفته که با سالروز ولادت امام زمان(عج) و مراسم بزرگداشت سالروز عروج ملکوتی امام راحل مقارن است و همچنین طرح های تابستانی که از هفته آینده شروع می شود، طرح های انتظامی و ترافیکی درنظر گرفته است.

وی ادامه داد: خوشبختانه پلیس در سطح کشور این آمادگی را ایجاد کرده تا بتوانیم شاهد یک بستر مناسب برای آرامش و رفت و آمد خوب هموطنان باشیم.

سردار مهری درباره مراسم 14 خرداد گفت: در این روز، بمناسبت مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام(ره)، پلیس برنامه های خاصی پیش بینی کرده است.

رییس پلیس راهور ناجا افزود: همکاران ما از سراسر کشور، همه کاروان های زایران مرقد امام راحل را مشایعت و همراهی می کنند و همچنین برنامه های خاصی بین راهی نیز پیش بینی شده است.

سردار مهری، پلیس راهنمایی تهران بزرگ را مسوول برنامه های چهاردهم خرداد اعلام کرد و گفت: همکاران در پلیس راه تهران بزرگ به همین منظور تمهیدات خاصی را پیش بینی کردند.

وی از مسافران خواست تا از همان مسیرهای تعریف شده در نقشه برای آنها، تردد کنند تا شاهد گره های ترافیکی نباشیم.

به گفته سردار مهری، پس از پایان مراسم بزرگداشت امام راحل، حجم سنگین خودروها که بیش از 20 هزار اتوبوس پیش بینی شده را خواهیم داشت که از زایران می خواهیم صبر و حوصله کنند.

رییس پلیس راهور ناجا، درباره برنامه های ترافیکی طرح تابستانه گفت: پلیس راهنمایی رانندگی همه ساله این برنامه را اجرا می کند و از آنجا که بعد از 15 خرداد سفرهای تابستانه شروع و بسیاری از مراکز آموزشی تعطیل می شود، با همکاری همه دستگاه های امدادی و خدماتی یک برنامه ریزی خوبی تنظیم کردیم تا سفر خوب و ایمنی را شاهد باشیم.

وی برنامه های ترافیکی پلیس راهور را در دو مرحله قبل و بعد از ماه رمضان اعلام کرد و ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با حضور همه جانبه همه همکارانم در سراسر کشور و بویژه در محورهای پرتردد و همکاری به وجود آمده با سایر نهادها، سفرهای تابستانه خوبی را برای همه رقم بزنیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب