امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9977 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در شهرداری منطقه 11 برگزار شد؛

نشست تبیین برنامه های شهرسازی و معماری در بخش مرکزی شهر

خبرایران : به منظور تبیین برنامه ها و اهداف شهرداری تهران در طراحی شهری و ایجاد نما در ساختمان های در دست احداث ؛ نشست هماهنگی مسئولین شهرسازی و معماری منطقه 11 شهرداری تهران برگزار شد.
نشست تبیین برنامه های شهرسازی و معماری در بخش مرکزی شهر

به گزارش خبرایران به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، این نشست  در راستای اجرای تدابیر ابلاغی شهردار تهران در حوزه شهرسازی و معماری با حضور معاون شهرسازی و معماری روسای دفاتر خدمات الکترونیک، روسای حوزه شهرسازی و ادارات شهرسازی نواحی 4 گانه سطح منطقه برگزار شد.

وحید رضا محمدی انارکی معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 11 تهران ، در این خصوص گفت:  این نشست با هدف تقویت رویکرد حوزه شهرسازی در طراحی شهری، نما و نظارت عالیه بر دفاتر خدمات الکترونیک و سایر امور شهرسازی برگزار شد که طی آن بر لزوم اجرای تدابیر شهردار تهران در حوزه شهرسازی و لزوم پرهیز منطقه از ورود به صدور پروانه تأکید شد.

او افزود: دفاتر الکترونیک سطح منطقه موظفند نسبت به بستر سازی مناسب جهت این امر اهتمام بیشتری داشته باشند و با تقویت بدنه کارشناسی دفتر و آموزش و ارتقاء پرسنل دفاتر شرایط انجام فرایند صدور پروانه به صورت تمام و کمال مهیا شود.

معاون شهرسازی و معماری منطقه 11 همچنین در خصوص کنترل ساخت و ساز و سد معبر ساختمانی بر رعایت نکات ایمنی مطابق با مبحث 12 مقررات ملی ساختمان و رعایت حصارکشی و عقب نشینی دیوارهای اصلاحی و آزاد سازی معابر و رعایت لفاف ساختمانی و همچنین در جهت بهبود منظر شهری مصوبات کمیته نماتاکید کرد.

به گفته محمدی مسئولین شهرسازی نواحی و روسای دفاتر الکترنیک و روسای ادارات حوزه شهرسازی و پیرامون موضوعات جاری و روند رسیدگی به پرونده ها  بحث و تبادل نظر کردند.

وی یاد آور شد تمامی ادارات شهرسازی نواحی 4 گانه منطقه 11   مظف هستند نسبت به جلوگیری از تخلفات ساختمانی ؛ توجه واهتمام ویژه نموده واقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهند و نسبت به سلامت پرسنل شهربان و ادارات شهرسازی نواحی توجه داشته باشند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب