امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9978 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اقدامات شهرداری منطقه 15 در آستانه 14 و 15 خرداد

اجرای تمثال امام راحل و بازسازی قبور شهدای 15 خرداد

خبرایران: شهردار منطقه 15 از باز طراحی و اجرای تمثال حضرت امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری در منطقه در آستانه بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
اجرای تمثال امام راحل و بازسازی قبور شهدای 15 خرداد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی با اعلام مطلب فوق افزود: این نقش به مساحت 270 متر مربع در شهرک بروجردی واقع در ناحیه سه منطقه اجرا شده است.

شهردار منطقه همچنین با اشاره به قرار گرفتن محل یادمان شهدای 15 خرداد در این منطقه افزود: به مناسبت سالروز حماسه 15 خرداد و با توجه به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای والا مقام انقلاب اسلامی در محل یادمان برج نوری 18 متری با 16 شعله به منظور تامین نور مجموعه نصب شده است.

وی به غبارروبی مزار مطهر شهدای 15 خرداد اشاره کرد و افزود: قبور مطهر شهدا که در امامزاده اهل بن علی (ع) و گلزار شهدای 15 خرداد قرار دارند، درآستانه سالگرد آنها غبار روبی و عطرافشانی شد و با مراجعه و شناسایی برخی از خانواده های معظم شهدا، اطلاعات آنها تکمیل و اکنون قبور جدیدی برای آنها نصب شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب