امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9987 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برنامه جدیدی در رادیو ایران؛

پنجره ها رخدادهای گوناگون حوزه فرهنگ و هنر را ارائه می کند

خبرایران : رخدادهای مختلف حوزه سینما، تئاتر و موسیقی در برنامه رادیویی «پنجره ها» رادیو ایران بررسی می شود.
پنجره ها رخدادهای گوناگون حوزه فرهنگ و هنر را ارائه می کند

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی رادیو ایران، برنامه این هفته پنجره ها که از شنبه تا چهارشنبه همه روزه از ساعت 30/22 تا 23 از رادیو ایران پخش می شود، شامل بخش های گوناگونی از قبیل: پنجره جادو، پنجره تماشا، پنجره نوا، پنجره لبخند و پنجره اخبار است که در خلال آن اخبار و رخدادهای گوناگون و جذاب حوزه های مختلف سینما، تئاتر و موسیقی به مخاطبان ارائه می شود. همچنین معرفی طنزآوران کهن و معاصر به اضافه یک بخش نمایشی طنز و معرفی چهره های نام آور عرصه فرهنگ و ادب از بخش های  دیگر برنامه پنجره ها است.

برنامه این هفته پنجره ها که از شنبه 16 تا چهارشنبه 20 خرداد همه روزه از ساعت 30/22 تا 23 به روی آنتن می رود با تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست به شنوندگان ارائه می شود. سایر عواملی که در برنامه پنجره های این هفته حضور دارند عبارتند از: اجرا: حوریه صداقتی، کارشناسان سینما تئاتر، موسیقی، فرهنگ و ادب و طنز به ترتیب: مصطفی محمودی، علی مهنام فر، اکبر کتابدار و فرزان افشار. گزارش و خبر: تینا میرکریمی. هماهنگی: الهه قطبی.

 "پنجره ها" کاری از گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران است و علاقه مندان می توانند این برنامه را روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 30/22 تا 23 بر روی موج FM فرکانس 90 مگاهرتز دریافت کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب