امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 9996 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

خانه کارآفرینی مشارکتی در شهرداری منطقه 11 این هفته افتتاح می شود

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه11 تهران ؛از سیاست های شهرداری منطقه 11 در سال 1394 برای دستیابی به اهداف مورد نظر و تأمين رشد پويا و بهبود شاخص‌هاي مقاومت اقتصادي در سطح منطقه با بهره گیری از ظرفیت خانه های کارآفرینی مشارکتی خبر داد.
 خانه کارآفرینی مشارکتی در شهرداری منطقه 11 این هفته افتتاح می شود

به گفته محمد کریملو خانه های کارآفرینی مشارکتی، طرح جدید شهرداری منطقه 11 در رشد و توسعه فرهنگ کارآفرینی و خوداشتغالی و رونق اقتصادی و معیشتی شهروندان است و همچنان که از عنوان طرح پیداست با همکاری بخش خصوصی، کارآفرینان و صاحبان مشاغل؛ کارگاه هایی برنامه محور راه اندازی خواهد شد که نسبت به آموزش، اشتغال و تولید و به ویژه بازاریابی و فروش اقدام می نماید.

او ادامه داد : در همین راستا معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با همکاری موسسه فرهنگی_ هنری نهر هنر آناهیتا، موفق به راه اندازی خانه رشد و کارآفرینی در محل ساختمان این موسسه شد که  از جمله برنامه های این مجموعه می توان به خدمات آموزشی منجر به اشتغال در زمینه های هنری و صنایع دستی اشاره کرد.

کریملو ابراز امیدواری کرد شهرداری منطقه11 بتواند با همکاری و هم افزایی سایر نهادها، ارگان ها و سازمان های دولتی و غیردولتی و همچنین کارآفرینان حقیقی و حقوقی، نسبت به راه اندازی مجموعه های مشابه در سایر محلات اقدام کرده و گام هایی موثر در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و کاهش آسیب های ناشی از بیکاری و فقر برداشته شود.

بر اساس این گزارش مراسم افتتاحیه خانه رشد و کارآفرینی نهر هنر آناهیتا روز چهارشنبه 20خرداد مصادف با روز صنایع دستی در خيابان جمهوري، نرسيده به خيابان اسكندري، جنب بانك كشاورزي، پلاك 1590 از ساعت 9 الی 11 برگزار خواهد شد و بدینوسیله از علاقه مندان دعوت به عمل می آید از نمایشگاه جانبی این مراسم که نشان دهنده برخی ظرفیت های موجود در حوزه کار و اشتغال می باشد، بازدید کنند.

علاقه مندان به همکاری در زمینه راه اندازی خانه های کارآفرینی مشارکتی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55428929 - 55428932 تماس حاصل فرمایند. 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب