امروز: جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 10788 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 22 در محفل انس با قرآن اعلام کرد؛

205 بار ختم دسته جمعی قرآن طی کمتر از دوماه گذشته در محدوده شمال غرب تهران صورت گرفته است

خبرایران: شهردار منطقه 22 در محفل انس با قرآن و تجلیل از خادمان قرآنی منطقه که با عنوان«همنشین نور» برگزار شده بود، گفت:طی کمتر از 2 ماه اجرای طرح ختم قرآن جمعی "بارش باران رحمت" در منطقه 22 تاکنون 205 بار قرآن توسط شرکت کنندگان در این طرح ختم شده است.
205 بار ختم دسته جمعی قرآن طی کمتر از دوماه گذشته در محدوده شمال غرب تهران صورت گرفته است

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، در این برنامه که در مسجد ولیعصر (عج) و با حضور شهردار و دیگر مسئولان منطقه 22 برگزار شده بود، قاسم مولایی شهردار منطقه با استقرار در جایگاه سخنران با تبریک پیشاپیش به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: « امیدواریم برگزاری محافل قرآنی و انس با قرآن بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد چون هرقدر هم که در بحث فعالیتهای قرآنی کوشا باشیم، وقت بگذاریم و برنامه ریزی کنیم، باز هم کم است. مملکت و نظام ما اگر پرچمدار اسلام است، همه از برکت قرآن است و ماه مبارک رمضان بهانه ای است برای نزدیکتر شدن به قرآن، دعا و عبادت. باید همواره سفارش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر تلاوت دست کم یک صفحه از قرآن بصورت روزانه را مدنظر داشته باشیم.»

وی در ادامه با اشاره به تاکید دکتر قالیباف شهردار تهران بر ارائه فعالیتهای قرآنی در مناطق، افزود: « از ابتدای به همت حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، برنامه ختم دسته جمعی قرآن با مشارکت شهروندان منطقه همچنین بسیاری از شهروندان تهرانی و حتی شهروندانی از دیگر شهرهای کشور از ماه رجب آغاز شده و در مدتی که از اجرای این طرح می گذرد، 205 بار قرآن ختم شده است. این طرح هزینه ای ندارد و کافی است 15 دقیقه از وقتمان را به خواندن 20 آیه از قرآن اختصاص دهیم و افزون بر شرکت در این طرح بزرگ قرآنی، از برکات قرآن در زندگی، کردار، رفتار، افکار تربیت فرزندان و ... بهره مند شویم.

مولایی در بخش دیگری از صحبتهای خود با تاکید بر لزوم تربیت حافظان و قاریان قرآن خاطرنشان کرد: « تشویق و ترغیب فرزندانمان به شرکت در کلاسهای قرآنی و تربیت مکبر و موذن از میان آنها وظیفه ماست و خیر و برکت را زندگی هایمان سرازیر می کند.

در ادامه این برنامه از خدمات و فعالیتهای خادمان قرآنی منطقه تجلیل بعمل آمد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب