خبرایران : مدیر سامانه مدیریت شهری 137 منطقه 10 از اجرای طرح جهادی بازخوردسنجي پيام هاي سامانه مدیریت شهری 137 در سطح نواحی 3 گانه خبر داد.
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، علی لطفی مدیر سامانه مدیریت شهری 137منطقه با اعلام این خبر گفت: یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری منطقه آسیب شناسی برای حل ریشه ای مشکلات و اصلاح زیرساخت ها برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان است که تحقق آن مستلزم فراهم سازی بستر و شرایط مناسب برای انعکاس پیام ها و رسیدگی به آنها می باشد که این امر تاثیر شگرفی بر آگاهی مدیران شهری از مشکلات و تخصيص اعتبارات و برنامه ريزي هاي خود در راستاي درخواست ها و نيازهاي مردم دارد.
وی افزود: در همین راستا سامانه 137 منطقه علاوه بر ایجاد زمینه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و پاسخگویی کمی و کیفی به مطالبات به حق آنان طرح بازخورد سنجی را در سطح نواحی سه گانه در دست اجرا دارد.
لطفی با بیان این که درصد قابل توجهی از پيامهاي مردمي كه توسط سامانه 137 شهرداري اين منطقه دريافت ميشود، همان لحظه پاسخگويي ميشود اظهار داشت: اين در حاليست كه درصد کمی از پيامهاي باقيمانده با توجه به مسائل و مشكلات مطرح شده از سوي شهروندان به مسئولین ذيربط ارسال ميشود و در اسرع وقت نتيجه كار به شهروندان اطلاعرساني ميشود.
لطفی اجرای طرح بازخورد سنجی را مبنایی بر انجام به موقع درخواست ها و رضایت سنجی از شهروندان برشمرد و تصریح کرد: به همین منظور جلساتی به تفکیک نواحی برگزار و طی آن با برقراری تماس های تلفنی به صورت تصادفی با شهروندان از وضعیت رسیدگی به درخواست ها و میزان رضایت آنان سوال می شود.
به گفته وی، با این روند مسئولین اجرایی از نظر شهروندان در خصوص نحوه انجام پیام ها مطلع و با دید بازتری معضلات و مشکلات را بررسی می کنند و این ارتباط مستقیم اعتماد و مشارکت پذیری مردم را در مدیریت شهری افزایش می دهد.