خبرایران: رييس انجمن متخصصان روابط عمومي با بيان اين مطلب كه مهمترين نقش روابط عمومي ها در صنعت بانكداري، كمک به تثببت و ارتقاء وجهه حرفه اي نظام بانكي است، افزود: شهرت و اعتبار تيغ دولبه اي است كه اگر با هماهنگي و در تعامل با يكديگر عمل نكنند ممكن است به شان و اعتبار بنگاه هاي اقتصادي و از جمله بانك ها ضربه هاي جبران ناپذيري وارد كنند.
مهدي باقريان در آستانه برگزاري "نخستين همايش بررسي نقش روابط عمومي در صنعت بانكداري"، در گفتگو با خبرنگار "ستاد خبری همایش" در خصوص ضرورت مهارت هاي ارتباطي در صنعت بانكداري گفت: در كاري سخت و پيچيده مانند بنگاه داري مالي و اقتصادي، مهارت هاي بسيار زيادي مورد نياز است تا فرد بتواند نقش و ماموريت خود را به خوبي ايفا كند.
وي در ادامه گفت: مهارت برقراري ارتباط با مشتري و ايجاد و حفظ اعتماد يكي از اولين و مهمترين مهارت هايي است كه مي تواند در شكل گيري يك رابطه دوسويه و پويا بين يك موسسه مالي و مشتريان آن موثر باشد.
رييس انجمن متخصصان روابط عمومي در پايان يادآور شد: طبيعي است كه در چنين شرايطي تنها بانك هايي موفق به ماندگاري و تاثير گذاري خواهند شد كه بتوانند حركت و مسير خود را بر طول موج همراهي مشتري و افكار عمومي تنطيم نمايند و بتوانند در عرصه رقابت و ارايه خدمات بهتر و موثرتر حاضر شده و ايفاي نقش كنند.
شايان ذكر است نخستين همايش بررسي نقش روابط عمومي در صنعت بانكداري، 25 مردادماه سال جاري در هتل المپيك برگزار مي شود.