امروز: شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/05]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11370 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 17 خبرداد؛

استقبال دانش آموزان از پایگاه تابستانی دارالشهدای تهران

خبرایران: شهردار منطقه 17 از برگزاری طرح «123 پایگاه تابستانی» در مدارس منتخب دارالشهدای تهران و استقبال خوب شهروندان این منطقه خبر داد.
استقبال دانش آموزان از پایگاه تابستانی دارالشهدای تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، پایگاه های تابستانی این منطقه در مدارس هیئت امنایی دخترانه و پسرانه در سطح نواحی سه گانه برگزار می شود.

بهروز محمدزاده با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان از این پایگاه ها افزود: برنامه این پایگاه ها در مدرسه بهشت ویژه دختران، فردوسی ویژه پسران و در کانون فرهنگی میثم به صورت گروهی و همزمان برگزار می شود که دانش آموزان محلات چهارده گانه را تحت پوشش قرار داده و فرهنگ شهروندی را در  میان آنان ترویج می کند.

شهردار دارالشهدای تهران برگزاری برنامه های آموزشی را در نهادینه سازی فرهنگ شهروندی در میان کودکان و نوجوانان موثر دانست و تصریح کرد: در این پایگاه ها برنامه های متنوعی برای دانش آموزان برگزار می شود تا علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت، بار علمی دانش آموزان را افزوده و مفاهیمی نظیر کمپین آسمان ابی،زمین پاک را به دانش آموزان آموزش دهد.

محمدزاده ترویج فعالیتهای فرهنگی برای تفکیک پسماند از مبدا در میان دانش آموزان را در رشد میزان جمع آوری و تفکیک پسماند این منطقه موثر دانست و خاطرنشان کرد: دانش آموزان در این پایگاه ها با موضوعاتی همچون خط سفید، تفکیک پسماند از مبدا، خلاقیت در فضای سبز و مدیریت شهری، مشارکت در فعالیتهای داوطلبانه شهری را فرا می گیرند و نقش موثری در پیشبرد اهداف کمپین محیط زیستی «اسمان ابی، زمین پاک» خواهند داشت.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب