خبرایران: میثم کریمی کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی و عضو انجمن مدیریت ایران به ارائه سخنانی درباره شیوههای فروش و بازاریابی در حوزه فرآوردههای طبیعی و گیاهی پرداخت.
میثم کریمی کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی و عضو انجمن مدیریت ایران با اشاره به اهداف همایش طلای سبز گفت : در این همایش تلاش کردیم که صنعت فرآوردههای طبیعی با روشهای نوین بازاریابی معرفی شود و اساتیدی از برترین دانشگاه های ایران در این حوزه صحبت کنند.
کریمی دلیل رویکرد مردم به استفاده از فرآوردههای طبیعی را خستگی از پیامدهای زندگی شهری و خستگی از آلودگیهای شهری دانست و گفت: با افزایش شهرنشینی مردم علاقمند هستند که به زندگی سالمتر روی بیاورند و علاقمندان مصرف فرآوردههای طبیعی رو به افزایش هستند و این فرصتی را برای فعالان حوزه فرآوردههای طبیعی به وجود آورده است.
در آیندهای نزدیک سمتو سوی آتی شرکتهای سلامت محور عوض میشود و حفظ سلامتی و طراحی مسیر و سبک زندگی جزء برنامه ریزیهای این شرکتها است.
وی تبلیغات، طراحی و بسته بندی فرآوردههای طبیعی را مهم برشمرد و گفت: نسل جدیدی از تبلیغات در دنیا ظهور کرده که احساس مخاطب را در تبلیغات و طراحی محصول مدنظر قرار میدهد و در صنعت فرآوردههای طبیعی سمتو سوی تبلیغات بازگشت به طبیعت است. بستهبندی به عنوان یکی از مهمترین عناصر معرفی محصول میتواند تاثیر موثری برفروش بگذارد و باید مدنظر فعالان این صنعت قرار گیرد و از خلاقترینهای این حوزه تقدیر شود.
برای ماندگاری در این حوزه باید طبیعتمان را بشناسیم و هدف نهایی ما سلامتی جامعه باشد. برای فروش مطلوب در این حوزه باید نوآوری داشته باشیم و به مصرف کننده احترام بگذاریم.
این عضو انجمن مدیریت ایران اضافه کرد: باید برای پیشبرد برنامههایمان استراتژی سازمانی داشته باشیم و درباره حقوق و مسئولیت اجتماعی فعالان این صنف گفت: باید نسبت به همصنفیهای خود مسئول باشیم.