امروز: پنج شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ [2024/10/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12451 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهندس جلال صفارزاده مطرح کرد؛

امیدوارم قبر خواهرم برای تدفین درکنار قبر پدر و مادرم به سیرجان منتقل شود/مجتمع فرهنگی به نام خواهرم در سیرجان راه اندازی کرده‌ایم/خواهرم پیش از فوت ارادت خاصی به حضرت امام‌زاده صالح داشته‌اند

خبرایران: مهندس جلال صفارزاده برادرزنده یاد دکتر طاهره صفارزاده از تصمیم خانواده برای انتقال پیکر خواهرش به سیرجان خبر داد و گفت: برای این منظور نامه‌ای به دفتر مقام معظم رهبری فرستاده‌ام ولی هنوز جوابی از ایشان دریافت نکرده‌ام. امیدوارم بتوانیم کاری کنیم که پیکر وی به کنار قبر پدر و مادرم در سیرجان منتقل شود.
امیدوارم قبر خواهرم برای تدفین درکنار قبر پدر و مادرم به سیرجان منتقل شود/مجتمع فرهنگی به نام خواهرم در سیرجان راه اندازی کرده‌ایم/خواهرم پیش از فوت ارادت خاصی به حضرت امام‌زاده صالح داشته‌اند

به گزارش خبرنگار خبرایران، نشست خبری سومین دوره جایزه ادبی علمی دکتر طاهره صفارزاده با حضور«علیرضا قزوه» مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، «مهندس جلال صفارزاده» برادر زنده یاد دکتر طاهره صفارزاده،«رضا اسماعیلی» دبیرسومین دوره جایزه ادبی علمی دکتر طاهره صفارزاده ،«علی داوودی»مدیر دفتر شعر حوزه هنری و اصحاب رسانه صبح امروز دوشنبه ۱۱ آبان ماه ۹۴ درسالن جلسات مرحوم امیر حسین فردی حوزه هنری برگزار و دراین نشست خبری «مهندس جلال صفارزاده» برادر زنده یاد دکتر طاهره صفارزاده با قدردانی از مركز آفرینش های ادبی اظهارداشت: از آقای قزوه و همكارانشان برای اینكه نام مرحوم صفارزاده را زنده نگاه می دارند تشكر می‌كنم و من شرعا و قانونا وارث مرحوم صفارزاده هستم. اما تا به امروز نتوانسته‌ام به وصیت‌های خواهرم به طور كامل عمل كنم.

وی با انتقاد شدید از نبش قبر خواهرش تاکید کرد: خواهرم پیش از فوت ارادت خاصی به حضرت امام‌زاده صالح داشته‌اند و پس از فوتشان من با مسئول وقت امام‌زاده صحبت كردم و آن ها برای تدفین خواهرم در آن مكان 80 میلیون تومان از من خواستند. بعدها دكتر الهام سخنگوی دولت آن زمان به من اطلاع دادند كه در امام‌زاده صالح قبری اهدایی از سوی مقام معظم رهبری برای خواهرتان در نظر گرفته شده است.

صفارزاده عنوان داشت: روزدهم شهریور امسال به امام‌زاده صالح برای زیارت قبر خواهرم رفتم كه دیدم خانم دیگری در طبقه بالایی قبر ایشان و بدون اطلاع به ما تدفین شده و با پیگیری هایی كه انجام دادم مسئول امام‌زاده نیز از این ماجرا ابراز بی‌اطلاعی كرد. هم اكنون درخواست كرده‌ام كه پیكر خواهرم را تحویل من بدهند تا در زادگاهش سیرجان دفن كنم.

صفارزاده در پایان سخنان خود از تصمیم خانواده برای انتقال پیکر خواهرش به سیرجان خبر داد و گفت: برای این منظور نامه‌ای به دفتر مقام معظم رهبری فرستاده‌ام ولی هنوز جوابی از ایشان دریافت نکرده‌ام. امیدوارم بتوانیم کاری کنیم که پیکر وی به کنار قبر پدر و مادرم در سیرجان منتقل شود. چرا که ما به همین منظور در سیرجان مجتمع فرهنگی به نام وی راه اندازی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینكه كتاب‌های مرحوم طاهره صفارزاده به سیرجان منتقل شده است، گفت: كتاب‌های ایشان در اداره ارشاد سیرجان نگهداری می شود تا كتابخانه‌ و مركز فرهنگی به نام خواهرم راه‌اندازی شود.

بنابراین گزارش، در پایان این نشست خبری، از پوستر سومین دوره جایزه ادبی – علمی «دکتر طاهره صفارزاده» رونمایی شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب