خبرایران: نتایج حاصل از رضایت سنجی مراجعان به منطقه 10 بیانگر ابراز رضایت 88 درصدی مراجعان از نحوه رسیدگی به درخواست ها توسط پرسنل بوده است.
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، احمد شهیدیان مدیر روابط عمومی منطقه با اعلام این خبر گفت: برای بهره برداری بهینه از نظرات مراجعان، اصلاح فرایندها و پیشبرد اهداف سازمانی و رفع نواقص موجود فرم رضایت سنجی توسط مراجعان به منطقه تکمیل می شود.
وی افزود: بر اساس خروجی و نتایج حاصله از این نظر سنجی 62درصد از مراجعان نحوه برخورد و رفتار پرسنل را خوب اعلام کردند و 88درصد از رفتار آنان ابراز رضایت کردند همچنین ببیشترین مراجعه مربوط به معاونت های برنامه ریزی و توسعه شهری، مالی و اقتصاد شهر، ناحیه 3، اجرای احکام و امور اجتماعی و فرهنگی بوده است.
به گفته وی، در ارزیابی صورت گرفته، 76 درصد از پاسخگویان از نحوه تکریم ارباب رجوع و 88درصد نیز از نحوه راهنمایی و اطلاع رسانی توسط منطقه ابراز رضایت کردند.
شهیدیان یادآور شد: مدیریت شهری منطقه 10 با تمام توان سعی در رسیدگی به درخواست ها و رفع مشکلات شهروندان دارد و در این راستا تاکنون اقدامات مناسبی انجام داده است و در دست اجرا دارد.