امروز: یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ [2024/10/06]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 14177 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آيت الله اعرافي كانديداي مجلس خبرگان تاكيد كرد:

حضور حداکثری در انتخابات، وظیفه شرعی و ملی است

خبرایران: آيت الله عليرضا اعرافي كانديداي پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان و امام جمعه قم حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفند ماه را وظیفه و رسالت شرعی و ملی همگان عنوان کرد.
حضور حداکثری در انتخابات، وظیفه شرعی و ملی است

آیت الله اعرافی با اشاره به اينكه مردم ما همواره در مقاطع حساس در صحنه حضور داشته‏اند گفت: مردم ما همواره مدافع جدی انقلاب، نظام و رهبری هستند و بیشک در انتخابات هفتم اسفندماه نیز برای بار دوم ولایت مداری و انقلابی بودن خود را نشان می‏دهند.

اين عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب، حضور در انتخابات به منزله بیعت با پیامبر(ص) است و این مساله نشان دهنده اهمیت و ضرورت حضور در پای صندوق های رای در نظام مردم سالاري ديني است.

امام‌ جمعه قم همچنین انتخابات را مظهر اقتدار ملی و پشتوانه مهم کشور در بحران‌های گوناگون توصیف و ابراز امیدواری کرد: با حضور حماسی و حداکثری مردم در انتخابات، شاهد شکل گیری دو مجلس قوی خبرگان رهبری و شورای اسلامی باشیم که پشتوانه مهم نظام و رهبری باشند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب