خبرایران:دکتر عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به نزدیک شدن به عید سعید فطر گفت: طرح های فرهنگی متناسب با عید سعید فطر در سطح شهر اکران شد.
به گزارش خبرایران از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، دکتر علیزاده با بیان اینکه تبلیغات فرهنگی عید فطر بر روی بیلبوردها، پرتابل، عرشه پل ها و مووینگ و داربست صورت گرفته است، ادامه داد: در مجموع نزدیک به سه هزار 500 متر تبلیغات فرهنگی بر روی 168 بیلبوردها، پرتابل، عرشه پل ها و مووینگ و داربست صورت گرفته است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه طرح ها بر روی آی پی مناطق 22گانه شهر تهران برای اقدام لازم بارگذاری شده است، ادامه داد: علاوه بر این نزدیک به 40 هزار متر نورپردازی و آذین بندی به مناسبت این ایام در سطح شهر انجام شده است.
نور آرایی لیزری چهارراه ولیعصر(عج) به طول100مترمربع، آذین بندی پامنار، 15خرداد، باب همایون، صوراسرافیل به طول 17000 متر، آذین بندی ساختمان سازمان پسماند به طول3000متر، آذین بندی در سطح منطقه4 به طول 7000 متر و اجرای ریسه نوری در معابر سطح شهر تهران به طول100000 متر مواردی بود که دکتر علیزاده به آن اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر این نورپردازی باغ موزه هنر ایرانی، نورپردای خانه مداحان، خیابان کریم خان زند، میدان هفت تیر، خیابان انقلاب و میدان امام حسین (ع) نیز از سوی سازمان صورت گرفته است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران به اقدامات تکمیلی سازمان زیباسازی در حوزه حذف زوائد شهری و پیرایش معابر اشاره کرد و گفت:پاکسازی و شستشوی جداره های خارجی مساجد سطح منطقه، بررسی وضعیت رنگ آمیزی دربها و پنجره های مشرف به معابر اصلی، آذین بندی ورودی و سر درب مساجد با مشارکت هیئت امنا، پاکسازی و رنگ آمیزی تابلوهای اعلانات مساجد، پوشش تابلوهای فرهنگی منطقه با استفاده از پیامها و مضامین مربوط به عید سعید فطر(ارسالی از سوی سازمان) و جممع آوری طرح های تاریخ گذشته از سطح شهر از جمله اقدامات سازمان زیباسازی در این حوزه بود.