امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16357 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در بانک صادرات ایران صورت گرفت؛

رشد مطلوب تعداد تراکنش های موفق سامانه سپهر

خبرایران: تعداد تراكنش های موفق انجام گرفته از طريق سامانه سپهر بانک صادرات ايران در خرداد ماه سالجاری ٧ درصد رشد را نسبت به ماه قبل به ثبت رسانده است.
رشد مطلوب تعداد تراکنش های موفق سامانه سپهر

به گزارش خبرایران، میانگین تعداد تراکنش روزانه سامانه سپهر در خرداد ماه بالغ بر ١٨میلیون و ٦٥٣ هزار مورد بوده كه اين ميزان بيانگر رشد ٧ درصدی تعداد تراكنش ها نسبت به ماه قبل تر مي باشد.

بر اساس اين گزارش اين بانك با بيش از ٣ هزار شعبه و واحد بانكي به عنوان بانك پيشگام در عرصه بانكداري نوين و انجام روزانه ميليون ها تراكنش از طريق درگاههاي مختلف الكترونيكي نقش بسزايي در كاهش هزينه ها ، الودگي هوا و سفرهاي درون شهري دارد.

براساس اين گزارش بانک صادرات ايران در راستاي همسويي با بانکداري نوين، جلب رضايت و تامين رفاه و آسايش مشتريان و همچنين صرفه جويي دروقت و هزينه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازي سيستم پردازش هوشمند رايانه هاي (سپهر) درشعب خود اقدام نموده است.

با توجه به مزیت هایی نظیر سرعت، تنوع خدمات، سهولت وامنيت بالاي این سامانه گروه های مختلف و مشتریان استقبال روز افزونی برای استفاده از آن نشان می دهند.

شایان ذکر است در سایر بخش ها و خدمات بانکی در سال جاری نیز مشتریان ضمن بهره مندی از خدمات مطلوب بانک صادرات در نظر سنجی های انجام شده توسط مجموعه های مرتبط مستقل مراتب رضایتمندی خود از کیفیت خدمات دریافتی از این بانک را ابراز کرده اند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب