بر اساس این گزارش، بیشترین تماس تلفنی با مرکز ارتباط ملت مربوط به بانکداری اینترنتی با بیش از ۵۱ هزار فقره تماس، خودپرداز و کارتخوان فروشگاهی با بیش از ۴۴ هزار فقره تماس و کارت های بانکی با بیش از ۳۸ هزار فقره تماس بوده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان بانک ملت می توانند با تماس شبانه روزی با مرکز ارتباط ملت به شماره های ۱۵۵۶ در تهران و ۸۲۴۸۸-۰۲۱ در شهرستان ها، پاسخ سوالات خود را درباره انواع خدمات بانکی نظیر تلفن بانک، همراه بانک ، مغایرت های مالی، ارز، تسهیلات، سپرده ها، بورس، باشگاه مشتریان، بازرسی و کدبانک(USSD) دریافت کنند.