امروز: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16710 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در جمع شورایاران منطقه 22؛

شهردار منطقه 22 اقدامات اجرایی در طرح فوریتی نگهداشت شهر را تشریح کرد

خبرایران : نشست شهردار منطقه 22 با شورایاران محلات دهکده المپیک و زیبادشت با هدف تشریح، تبیین و بررسی طرح فوریتی نگهداشت شهر در منطقه برگزار شد.
شهردار منطقه 22  اقدامات اجرایی در طرح فوریتی نگهداشت شهر را تشریح کرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، در این نشست مولایی شهردار منطقه ضمن تبریک به مناسبت هفته کرامت خاطرنشان کرد: اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر که در حال حاضر در سطح منطقه با همکاری کلیه معاونت های شهری منطقه در حال اجرا شدن است، شامل یک پروسه زمانی 45 روزه است که در آن تمامی مشکلات و معضلات شهری در حوزه های زیباسازی، خدمات شهری، عمرانی، ترافیکی و آسیب های اجتماعی دنبال می شود. در این راستا از آغاز اجرای طرح در منطقه اکیپ های اجرایی و نظارتی مستقر شده و در این ده روز که از روند اجرایی شدن این طرح در منطقه می گذرد، شاهد تغییرات چشم گیری در سطح منطقه بوده ایم.

وی با تاکید بر لزوم همکاری شهروندان با مجموعه شهرداری برای اجرایی شدن هر چه بهتر و بیشتر این طرح یادآور شد: بحث نگهداشت شهر تنها منحصر به مجموعه شهرداری نیست، بلکه همکاری و همراهی جدی شهروندان و شورایاران محلات دوازدهگانه سطح منطقه لازمه اصلی اجرای این طرح خواهد بود. فرهنگسازی در جهت داشتن شهری آباد و تمیز یکی از مقوله های مهمی است که در این زمینه باید انجام شود و عدم همکاری شهروندان در این راه باعث بوجود آمدن مشکلاتی می شود که در نهایت گریبانگر خود شهروندان می شود. طرح مساله در مساجد و سراهای محلات به منظور  ارتقا سواد اجتماعی شهروندان یکی از راهکارهایی خواهد بود تا طرح برای آنها توضیح داده شود و متعاقبا نقطه نظرات شهروندان نیز توسط مسئولین شنیده شود.

به گفته مولایی جمع آوری سگ های ولگرد در سطح منطقه، شناسایی نقاط آلوده در سطح منطقه در حوزه آسیب های اجتماعی و معرفی مددجویان اجتماعی به کمپ های ترک اعتیاد و ساماندهی و بهسازی نمای بصری فروشگاهها و مغازه های موجود در منطقه از دیگر طرح هایی است با جدیت در منطقه در حال پیگیری و اجرا می باشد.

شهردار منطقه 22 با اشاره به اقدامات انجام شده در این طرح عنوان کرد: شستشو، رنگ آمیزی و رفع مشکلات جداول، گاردریل ها، المان های شهری، تابلو های ترافیکی، مخازن و زیر مخزنی ها، انهار و جوی ها، ایستگاه های اتوبوس و پل های عابر، پاکسازی و شستشوی تمامی انهار رو بسته و روباز، گاردریل ها، جداول، علائم ترافیکی، طعمه گذاری 150 کلونی موش، ایجاد رمپ معلولین در خیابان ساحل، شستشوی مخازن، رفت و روب 18 پل عابر، لکه گیری رینگ ها و بلوک ها، برنامه ریزی برای روشنایی مجتمع بلوار اوا، پاکسازی و نظافت پیاده رو ها و پاکسازی نوشتارها و پوستر های غیر مجاز بخشی از اقدامات طرح جهادی نگهداشت شهر است. این طرح با محوریت مباحث شهرسازی، زیست محیطی، اجتماعی و فرهنگی، ترافیکی، گردشگری و ... در سطح منطقه اجرا می شود.

در پایان برزو عضو شورایاری دهکده المپیک با بیان اینکه از آغاز اجرای طرح بهسازی معابر در منطقه 22 همگان شاهد تغییرات محسوس بوده اند، از زحمات شهرداری منطقه بابت اجرای این طرح تشکر کرد.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب