امروز: یکشنبه ۴ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 16813 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سامانه پاسخگویی و مشاوره به خانواده معظم شهدا و ایثارگران راه‌اندازی شد

خبرایران:بانک دی به عنوان یکی از جوان‌ترین و پویاترین بانک‌های خصوصی کشور به منظور تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با هدف شنیدن صدای ایشان و پاسخگویی به سوالات و اطلاع‌رسانی سریع و آسان به آنها، اقدام به راه‌اندازی بخشی در سایت اینترنتی خود با عنوان «پاسخگویی و مشاوره به خانواده معظم شهدا و ایثارگران » کرده است.
سامانه پاسخگویی و مشاوره به خانواده معظم شهدا و ایثارگران راه‌اندازی شد

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی بانک دی این بخش امکان برقراری ارتباط دو سویه میان مدیریت ارشد بانک و خانواده معظم شهدا و ایثارگران را فراهم آورده است.

اهداف و فعالیت‌های بخش «پاسخگویی و مشاوره به خانواده معظم شهدا و ایثارگران » که در زیرلینک "ارتباط با ما" در وب سایت بانک دی قابل دسترسی است به شرح زیر است:

ـ پاسخگویی به سوالات خانواده معظم شهدا و ایثارگران

ـ دریافت پیشنهادات و انتقادات و پیگیری تا حصول نتیجه

ـ اطلاع رسانی در خصوص آخرین تغییر و تحولات خدمات و محصولات بانکی

ـ ارائه انواع مشاوره در زمینه امور بانکی

ـ آموزش نحوه استفاده و از محصولات و خدمات بانکداری الکترونیک

خانواده محترم شهدا و ایثارگران می‌توانند با مراجعه به وب سایت بانک دی به نشانی www.day24.ir و بخش ارتباط با ما پیام خود را درج کنند تا در اسرع وقت پاسخ مناسب دریافت کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب