خبرایران:بانک دی به عنوان یکی از جوانترین و پویاترین بانکهای خصوصی کشور به منظور تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با هدف شنیدن صدای ایشان و پاسخگویی به سوالات و اطلاعرسانی سریع و آسان به آنها، اقدام به راهاندازی بخشی در سایت اینترنتی خود با عنوان «پاسخگویی و مشاوره به خانواده معظم شهدا و ایثارگران » کرده است.
به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی بانک دی این بخش امکان برقراری ارتباط دو سویه میان مدیریت ارشد بانک و خانواده معظم شهدا و ایثارگران را فراهم آورده است.
اهداف و فعالیتهای بخش «پاسخگویی و مشاوره به خانواده معظم شهدا و ایثارگران » که در زیرلینک "ارتباط با ما" در وب سایت بانک دی قابل دسترسی است به شرح زیر است:
ـ پاسخگویی به سوالات خانواده معظم شهدا و ایثارگران
ـ دریافت پیشنهادات و انتقادات و پیگیری تا حصول نتیجه
ـ اطلاع رسانی در خصوص آخرین تغییر و تحولات خدمات و محصولات بانکی
ـ ارائه انواع مشاوره در زمینه امور بانکی
ـ آموزش نحوه استفاده و از محصولات و خدمات بانکداری الکترونیک
خانواده محترم شهدا و ایثارگران میتوانند با مراجعه به وب سایت بانک دی به نشانی www.day24.ir و بخش ارتباط با ما پیام خود را درج کنند تا در اسرع وقت پاسخ مناسب دریافت کنند.