امروز: یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۴ [2025/04/13]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از سوی سازمان بازرسی شهرداری تهران اعلام شد؛

منطقه 22 در رسیدگی و پیگیری مطالبات مردمی وضعیت عالی گرفت

خبرایران : طبق ارزيابي های به عمل آمده از سوی سازمان بازرسی شهرداری تهران و بررسی وضعیت فعالیت ها و عملكرد مناطق بیست و دوگانه شهر تهران در حوزه رسیدگی و پیگیری مطالبات مردمی در 4 ماهه نخست سال 95 ، منطقه 22 با کسب نمره 97.4 در وضعيت عالی قرار گرفت كه در مقايسه با ارزيابي 4 ماهه نخست سال 94 از وضعيت خيلي خوب به عالي ارتقاء يافته است.
منطقه 22 در رسیدگی و پیگیری مطالبات مردمی وضعیت عالی گرفت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، بنا بر ارزیابی های صورت گرفته در این خصوص توسط سازمان بازرسی شهرداری تهران بيشترين تأثير در ارتقاء وضعيت منطقه 22 مربوط به ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان و بهبود قابل توجه سرعت رسيدگي به پيامهاي آنها و تلاش همکاران و کارکنان در مجموعه شهرداری این منطقه بوده است كه در نتیجه كميت رسيدگي این منطقه از 84 درصد به 98.6 درصد طی سال 95 افزايش يافته است.

گفتنی است در مراسم دهمين سالگرد راه اندازي سامانه 1888 شهرداري تهران که با حضور دکتر امانی معاون برنامه ريزي و توسعه شهري و امور شوراها، قائمي مدير عامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات، رزمي مدير کل تشخيص و وصول درآمدهاي شهرداري تهران، علوي مدير عامل فروشگاههاي زنجيره هاي شهروند، سليمي شهردار منطقه 18، طلوعي شهردار منطقه 7 در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد، قاسم مولايي شهردار منطقه 22 به عنوان برترين مدير ارشد پاسخگو در سال 94در مجموعه شهرداري تهران انتخاب و تقدير شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب