امروز: شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17355 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

احمدرضا درویش؛

برگزاري جشنواره «چهل‌چراغ» ضروري است

خبرایران : احمدرضا درويش تاكيد كرد: زماني كه صحبت از استراتژي فرهنگي مي‌شود، برگزاري جشنواره‌اي چون «چهل‌چراغ» را بايد در دستور كار قرار داد؛ چون وجود چنين رويدادي ضروري و يا بهتر بگويم دير هنگام است.
برگزاري جشنواره «چهل‌چراغ» ضروري است

به گزارش خبرایران، احمدرضا درویش يكي از داوران بخش فیلم‌های ویدئویی، با بيان اين مطلب به اهمیت برگزاری چنین جشنواره‌ای، اشاره كرد و گفت : برگزاری چنین محفل و جشنواره‌ای نه تنها بسیار لازم بلکه دیر بود. وقتی صحبت از عمق استراتژیک فرهنگی می‌شود، بايد برگزاري چنين جشنواره‌هايي را در دستور فعاليت هاي فرهنگي قرار داد.

وي ادامه داد: اگر معتقديم نهضت حسین(ع)، قله معرفتی همه آزادی‌خواهان ایران و جهان است، پس چه موضوع و مضمونی بالاتر از چنین معرفتی که جشنواره‌ای به آن اختصاص داده شود.

کارگردان فیلم «رستاخیز» در ادامه با اشاره به برگزاري بزرگداشت داود میرباقری گفت: میرباقری از اصلی‌ترین ارکان سینمای ایران است. چراكه سینما، تلویزیون و هنر ایران مدیون شخصیت آقای میرباقری است و خودم را شاگرد و او را آموزگار خود می‌دانم.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب