امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 17429 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رامین جوانرود اعلام کرد؛

اولین فروشگاه «بادی اسپینر» در مسکو راه اندازی می شود/ علاقه مندم که تن ریس به صورت فارسی با خط نستعلیق بر روی لباس نوشته شود/ بازار ما بازار بیماری است

خبرایران:مدیرعامل برند ایرانی بادی اسپینرازراه اندازی اولین فروشگاه «بادی اسپینر» درمسکو خبر داد وگفت: به این علت خواستیم در بازار روسیه ورود پیدا کنیم که بعد از به هم خوردن روابط ترکیه و روسیه، محصولات ما به لحاظ کیفیت می تواند نیاز روسیه را برطرف کند.
اولین فروشگاه «بادی اسپینر» در مسکو راه اندازی می شود/ علاقه مندم که تن ریس به صورت فارسی با خط نستعلیق بر روی لباس نوشته شود/ بازار ما بازار بیماری است

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «بررسی راهکارهای تبادل دانش فنی حوزه مد و لباس بین ایران و پرتغال» صبح امروز یکشنبه 28 شهریور1395 با حضور«رامین جوانرود»مدیر عامل برند ایرانی بادی اسپینر، «امیرفرمانیان» مدیر مالی و بازگانی این برند، «ترزالانسا»نماینده کمپانی تبلیغاتی مد و لباس ،«صدرا شریعتمداری» تیم خلق ایده و مارکتینگ برند ایرانی بادی اسپینر و اصحاب رسانه در هتل استقلال برگزار و دراین نشست خبری«رامین جوانرود»مدیرعامل برند ایرانی بادی اسپینراظهارداشت: مجموعه بادی اسپینراز سال 1386 به همراه چند تن از فعالان عرصه پوشاک شروع بکار کرد، فعالیت ما در اصل خرده فروشی بود سپس به تولید پوشاک روی آوردیم.

وی عنوان داشت: مجموعه با عنوان تن ریس آغاز به کار کرد اما در آن موقع بازارهدف ما عمده فروشی بود، بعد از این به نقطه ای رسیدیم که بازار ما بازار بیماری است، در سیستم بازار پوشاک ایران نقدی به کالای قاچاق می کنیم که چرا دولت رسیدگی نمی کند.

مدیرعامل برند ایرانی بادی اسپینرخاطر نشان کرد: ما بازار 80 میلیونی داریم که پتانسیل بسیار بالایی دارد؛ یکی از مشکلات ما این بوده که در بازار پوشاک یک واسطه وجود داشته که باعث مشکلات ما شده است، تمام برندهایی که توانسته اند دست واسطه ها را کوتاه کنند و به مصرف کننده نزدیک شوند، موفق بوده اند. امروز صنعت خرده فروشی به علم تبدیل شده است.

جوانرود درخصوص استفاده از کانسپت ایرانی در برند بادی اسپینر تاکید کرد: من همیشه دغدغه داشتم که فرزندم لباسی بپوشد که هویت ندارد، یکی از دلایلی که دلمان می خواهد تن ریس هویت داشته باشد همین موضوع است؛ من عاشق این هستم که تن ریس به صورت فارسی با خط نستعلیق بر روی لباس نوشته شود.

وی اضافه کرد:متاسفانه در این چند سال وضعیت پوشاک کشورمان به سمت وسوی خوبی نرفته، شما امروزوضعیت را ببیند که وضعیت چگونه است، باید با واقعیت جامعه روبرو شود، وقتی می گویم مارک مریض یعنی محصول را از من نمی خرند، ما معادل انگلیسی تن ریس «بادی اسپینر» را به کار بردیم تا مورد توجه بازار جهانی باشد.

مدیرعامل برند ایرانی بادی اسپینر از راه اندازی اولین فروشگاه «بادی اسپینر» در مسکو خبر داد و ابرازداشت: به این علت در این مقطع خواستیم در بازار روسیه ورود پیدا کنیم که بعد از به هم خوردن روابط ترکیه و روسیه، محصولات ما به لحاظ کیفیت می تواند نیاز روسیه را برطرف کندو پیش از این ترکیه 30 درصد نیاز پوشاک روسیه را برطرف می کرد.

بازار پوشاک ایران پتانسیل بالایی از لحاظ فرهنگی برای دنیا دارد

بنابراین گزارش،پوشاک بادی اسپینر تماما برگرفته از زحمات کارگران ایرانی است، نمایه بز ایلامی که یکی ازکهن ترین نمادهای دست ساز بشر در ایران و جهان است را به عنوان سمبل و لوگوی خود برگزیده و اکنون به عنوان بخشی از تعهد اجتماعی خود به هنر و تمدن ایران زمین، کمپینی با نام «نجات سرزمین تیمره» را ایجاد کرده است.ضمن اینکه هدف این کمپین معرفی سرزمین تیمره به تمام مخاطبان این برند در فروشگاه های 19 گانه اش است متونی زیبنده ایران زمین جاری شده بر صورت لباس های تیمره همه حکایت از تمدنی می کند که می تواند سفیری مناسب برای ایرانیان و ایران زمین باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب