خبرایران:مدیر بخش دانش دیجیتال دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت: در نمایشگاه امسال با جلب مشارکت سرمایه گذران و صاحبان کسب و کارهای موفق در حوزه رسانه های دیجیتال برای خرید و سرمایه گذاری ایده ها، محصولات و خدمات محتوایی نوپا، فن بازار محتوای دیجیتال برگزار می شود
به گزارش خبرایران از ستاد خبری دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، مجید شفیعی افزود: براساس برنامه ریزی ها و همکاری های صورت گرفته با دفتر توسعه فناوریهای نرم و صنایع فرهنگی دانشگاه صنعتی شریف، فن بازار محتوای دیجیتال در روز های پنجشنبه و جمعه ( 6 و 7 آبان ماه) در دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این رویداد با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و صاحبان ایده و فناوری با هدف تجاری سازی محصولات و خدمات محتوای دیجیتال برگزار می شود، اظهارداشت: علاقه مندان برای نام نویسی در این بخش می توانند به آدرس اینترنتی www.saramad.ir مراجعه کنند.
مدیر بخش دانش دیجیتال دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال یادآور شد: نکته جالب توجه فن بازار امسال همزمانی برگزاری آن با ماراتن تولید محتوای دیجیتال است که روزهای سوم و چهارم آبان ماه در نمایشگاه برگزار می شود که می تواند با هدایت تیم های ماراتن و محصولاتشان به فن بازار محتوای دیجیتال چرخه تولید،رشد و توسعه ایده و محتوا را در ارتباط با سرمایه گذارانFirms VC کامل کند.
نمایشگاه رسانه های دیجیتال سوم تا هفتم آبان ماه سال جاری در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.