امروز: شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20241 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسن باغبانیان اعلام شد؛

رمزموفقیت فروشگاه اینترنتی 5040 کیفیت محصولات و احترام مشتری است/ بالای 5 میلیون مشتری داشته باشیم/ مشتریان ناراضی می توانند کالای خود را مرجوع و تمام پول را پس بگیرند

خبرایران: مدیرعامل فروشگاه اینترنتی 5040 گفت: یکی ازمهترمین دلایل موفقیت فروشگاه اینترنتی 5040 اهمیت دادن به کیفیت محصولات ودرنتیجه رضایت مشتری است که موجب شده امروز ما بالای 5 میلیون مشتری داشته باشیم.
رمزموفقیت فروشگاه اینترنتی 5040 کیفیت محصولات و احترام مشتری است/ بالای 5 میلیون مشتری داشته باشیم/ مشتریان ناراضی می توانند کالای خود را مرجوع و تمام پول را پس بگیرند

به گزارش خبرنگارخبرایران،نشست خبری«فروشگاه اینترنتی 5040» بعدازظهرامروزسه شنبه 3 اسفند ماه 1395 با حضور«حسن باغبانیان» مدیرعامل فروشگاه اینترنتی 5040 و اصحاب رسانه برگزارودراین نشست خبری«حسن باغبانیان» مدیرعامل فروشگاه اینترنتی 5040  اظهار داشت: یکی از مهترمین دلایل موفقیت فروشگاه اینترنتی 5040 از دید بنده اهمیت دادن به کیفیت محصولات ودرنتیجه رضایت مشتری از ما است که موجب شده امروز ما بالای 5 میلیون مشتری داشته باشیم.

مدیرعامل فروشگاه اینترنتی 5040 تصریح کرد:از 16 سالگی با تاسیس مشغول به فعالیت بودم و دراین راه از هیچ کوششی برای پیشرفت غافل نشدم، تاجایی که من 3 بار درزندگی ورشکست شدم واما دوباره از نو شروع کردم و امروزموفقیت های فروشگاه اینترنتی 5040 را مدیون تلاش ها و کوشش های گذشته ام می دانم.

وی عنوان داشت: 5040 تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و دارای صفحات مختلف و متنوع میزبان فارسی زبانان ازنقاط مختلف جهان است و در زمینه های مختلف توانسته رضایت مشتریان خود را فراهم کند. تا جایی که امروز ما در تمام زمینه ها برای مشتریان خود محصولات مختلف در اکثر حوزه ها مانند، مواد غذایی، مواد شوینده، لوازم آرایشی وبهداشتی و ... را عرضه می کنیم.

باغبانیان عنوان داشت: درحال حاضرفروشگاه اینترنتی 5040 بیش از 320 نیروی رسمی، 1000 کارمند غیررسمی و5000 بازاریاب دارد ورضایت مردم مهمترین عامل پیشرفت ما تا به امروزبوده است بوده و تازمانی که این رضایت با فروش کالاهای قیمت مناسب و با کیفیت وجود داشته باشد مشتریان به سراغ فروشگاه ما خواهند آمد.

وی درادامه تاکید کرد: توسعه شبکه های فروش مجازی در کشور به شرط رعایت همه قوانین می توانند در توسعه اقتصادی و افزایش 3/0 درصدی تولید ناخالص داخلی تاثیرگذار باشد و از سال آینده برای ایجاد 5 هزار فرصت شغلی در شبکه فروش خرید اینترنتی 5040  برنامه ریزی کردیم ، تا بتوانیم از طریق فروشگاه های اینترنتی کالا یا خدمات با کیفیت برای تمام مردم ارائه دهیم.

مدیرعامل فروشگاه اینترنتی 5040 ابرازداشت: برخی براین باورند که شلوغی فروشگاه ها بویژه در فصل تعطیلات، احتمال اتمام کالاهای انبار شده، وجود فروشندگان بی تجربه، نیاز به صرف وقت زیاد و جابجایی فیزیکی برای خرید، سختی مقایسه شرایط خرید و محصول به دلیل بعد زمان و مکان و... خرید اینترنتی را رونق داده است.

وی با اشاره به این که در خیلی از موارد ما توانستیم رکوردهای برخی از فروشگاه ها مثل دیجی کالا را بزنیم گفت:غیر از میزان بازدید شرکت 5040 در حیطه فروش کالای دیجیتال رکوردهایی خوبی داشته ایم وتوانسته ایم مشتریان خودمان را داشته باشیم، تاجایی که همان گونه که گفتم امروز بالغ بر 5 میلیون مشتری داریم.

باغبانیان در پایان گفت: هر کسی از ما خرید کند و راضی نباشد می تواند کالا را مرجوع کند و تمام پول را پس بگیرد حتی اگر کالا را مصرف کرده باشد.درحال حاضر هم زیر یک درصد مرجوعی داریم و 99 درصد مشتریان ما از خدمات و محصولات ما راضی هستند.

بنابراین گزارش؛ فروشگاه اینترنتی 5040 با هدف ارائه بهترین کالاها و خدمات، و جلب رضایت کامل مشتری پایه گذاری شده تا در کوتاه ترین زمان و با صرف کمترین هزینه، و با بالاترین کیفیت ممکن در آن و با رضایت خاطر مشتریان محصولات مورد نیاز مردم تامین شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب