امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 20433 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارائه اطلاعات ضروري به مشتريان در موسسه اعتباری ثامن

خبرایران: سرپرست مديريت شعب يزد گفت: از ارائه اطلاعيه‌ها و بخشنامه‌هاي سازماني و موارد غيرضروري به مشتريان خودداري شود.
ارائه اطلاعات ضروري به مشتريان در موسسه اعتباری ثامن

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، يداله علاف زاده با اشاره به فرصت باقي‌مانده از سال، تلاش مضاعف همکاران براي وصول حداکثري مطالبات را مهم برشمرد.

وي با ارائه آمار عملکرد شعب و مقايسه آن در سطح ناحيه و شبکه ، همکاران را به تلاش هرچه بيشتر جهت دستيابي به اهداف سازمان دعوت کرد.

علاف زاده با تأکيد بر حفظ اطلاعات و داده‌هاي محرمانه توسط همکاران خاطرنشان کرد : اطلاعات موردنياز مشتري صرفاً مدارک لازم جهت دريافت تسهيلات يا افتتاح حساب، نرخ تسهيلات و سود علي‌الحساب و موارد مشابه است.

وي اظهار کرد : در مواقعي که در مورد پرونده‌هاي معوق حکم دادگاه صادرشده، شعب بدون هماهنگي با دايره حقوقي وجهي را دريافت نکنند.

معاون سرپرستي استان يزد نيز در اين جلسه با تأکيد بر کنترل و نظارت کارکنان گفت: قرائت دفتر بازديد شعب در روز بعد از بازديد مديران سرپرستي و امضاي آن توسط همکاران به‌منظور کاهش ايرادهاي موجود ضروري است.

محمد حيدري کم شدن گردش پول، اجبار به تجهيز منابع با نرخ بالا و ايجاد اثرات منفي در صورت‌هاي مالي را به‌عنوان بازتاب‌هاي منفي مطالبات برشمرد.

 

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب