خبرایران:دکتر زارعیان که در آخرین جلسه روسای مراکز اداره کل مخابرات منطقه پنج در سال جاری حضور پیدا کرده بود ، با عنایت به این که مشتری مهمترین رکن برنامه ره نگاشت پنج ساله تحول شرکت مخابرات ایران می باشد ساده سازی در رابطه با واگذاری سرویس های مخابراتی را اولین و مهمترین قدم در راستای تحقق مشتری مداری برشمرد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران وی با اشاره به این که روسای مراکز و مدیران ما تا کنون به دنبال بسترسازی فنی برای ارائه سرویسهای مخابراتی بوده اند لازمه دگرگونی در این حوزه را یادآور شدند و لزوم بسترسازی اجتماعی و فکری در جهت تغییر نگرش و رضایتمندی مشتری را از مهمترین اولویت ها دانست .
زارعیان با اشاره به این که آئین نامه های دست و پاگیر قبلی باید کنار گذاشته شوند تا راه برای جذب و نگهداری مشتری هموار شود بر اجرای دستورالعمل های جدید ابلاغی مبنی بر ارائه خدمات مخابراتی به ساده ترین روش تاکید کرد .
معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در ادامه با تاکید بر این که حوزه مشتریان برجسته تر از همه دیگر حوزه ها به شمار می رود یادآور شد که رویکرد ما ارتباط خوب و سریع با مشتریان است و در این راستا تمامی موانع دست و پاگیر باید حذف شود .
گفتنی است در ابتدای این جلسه مهندس غلامی مدیر کل مخابرات منطقه 5 تهرا ن ، گزارشی از فعالیتهای مراکز این اداره کل در راستای ارائه سرویس های مخابراتی به مشتریان ارائه داد .