خبرایران: در راستای اجرای سیاست های توسعه ای در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک و ترویج فرهنگ استفاده از این خدمات، بیش از 95 درصد اسناد صادره در بانک سینا در سال گذشته به صورت مکانیزه و از طریق درگاه های بانکداری الکترونیک صورت گرفته است.
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک سینا، با توجه به سیاست این بانک مبنی بر ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین و کاهش مراجعات به شعب، تنها ۴.۷۱ درصد اسناد در پایان اسفند سال گذشته به صورت دستی صادر شده و مابقی مکانیزه بوده است.
بر اساس این گزارش، افزایش صدور اسناد مکانیزه در بانک سینا حاکی از استقبال هموطنان از تنوع خدمات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک است.
بانک سینا در حال حاضر متنوعترین خدمات بانکی را از بستر فناوری های نوین به هموطنان ارائه می کند که از آن جمله می توان به کارپوشه اینترنتی، همراه بانک، همبانک و سیناسل (#۷۲۷*)، اینترنت بانک و بسیاری خدمات دیگر اشاره کرد.