امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21360 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اولويت اطلاع‌رسانی طرح‌های تسهيلاتی ثامن

خبرایران: سرپرست مديريت شعب کرمانشاه موسسه اعتباري ثامن گفت: اطلاع‌رساني مناسب در خصوص طرح‌هاي تسهيلاتي ثامن مانع جذب منابع گران‌قيمت و منجر به مصرف صحيح منابع مي‌شود.
اولويت اطلاع‌رسانی طرح‌های تسهيلاتی ثامن

علي هادي با آمار خدمات نوين بانکي اظهار کرد : علاوه بر موفقيت در بخش مطالبات ، همکاران شعب در بخش خدمات نوين و صدور کارت هديه عملکرد خوبي داشته که اين موضوع مي‌تواند در درجه‌بندي شعب تأثير بسزايي داشته باشد.

وي تلاش همکاران در بخش وصول مطالبات در سه‌ماهه چهارم سال 1395 را قابل‌تقدير دانست و افزود : حضور همکاران بعد ساعت اداري و تلاش در راستاي وصول مطالبات  ، الگوي سازماني براي کل شبکه است.

هادي، منفي شدن روزانه سرفصل مطالبات در روزهاي پايان سال 1395 را عملي نمودن فعل خواستن دانست و خواستار اين حرکت در سال جديد شد .

به گفته او معرفي هرچه بهتر طرح‌هاي تسهيلاتي و همچنين ارائه تسهيلات در قبال پشتوانه سپرده بلندمدت راه‌حل مناسبي براي مصرف منابع است.

وي همچنين هدف از برگزاري جلسات را هم‌انديشي و همفکري در راستاي حل مشکلات موجود باهدف تحقق اهداف تعيين‌شده براي شعب از جانب سرپرستي در بخش‌هاي منابع، مصارف، وصول مطالبات و خدمات نوين عنوان کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب