خبرایران: شرکت مخابرات ایران با توجه به ارزیابی مسئولیت اجتماعی با روش استاندارد اروپا(GRI) موفق به کسب لوح تقدیر از کمیته داوران نخستین جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی شد.
به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محورهاي اصلي جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی ایران شامل رهبری و فرایند های درون سازمانی، بازار و صنعت محیط کار و کارکنان، محیط زیست و جامعه و کشور است.
همچنین در این مراسم که با حضور 45 شرکت داخلی متعهد به مسئولیت اجتماعی در سطح شرکت ها برگزار شد، شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه جانبی همایش مسئولیت اجتماعی با برند تانوما حضور پیدا کرد.
بر اساس این گزارش اهداف جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاههای اقتصادی به شرح زیر است:
1- معرفي مسئولیت اجتماعی شرکتی و تبيين اهميت آن
2- ايجاد تحول در نظام مديريتي سازمانها
3- تقويت و توسعه روابط سرمايهگذاران، اعضاي هيئتمديره و ساير ذينفعان
4- بهبود فضاي كسب و كار كشور از ديد سرمايهگذاران خارجي و نهادهاي بينالمللي
5- تبادل اطلاعات و همفکری به منظور مشخص کردن چالشها و ریسک های اجتماعی و زیست محیطی بنگاهها
6- فراهم کردن زمینه حرکت شرکتهای ایرانی به سمت تدوین گزارش های مسئولیت اجتماعی
7- ارائه تجارب بنگاه های اقتصادی در مسئولیت اجتماعی
8- تقویت همکاری بین بخشی میان بنگاه های اقتصادی و سازمان های مردم نهاد با هدف کاهش چالش های اجتماعی و زیست محیطی
9- فراهم کردن استفاده بنگاه ها از بستر فرهنگی و اجتماعی کشور و روشهای خلاقانه و نو در پیشبرد اهداف تجاری خود