امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21412 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر صادق در جمع رؤسای انجمن های حقیقی و حقوقی بیمه دانا:

صنعت بیمه بیشترین توجه را به شبکه فروش داشته است / شبکه فروش یکی از مهمترین عوامل کنترل ریسک هستند

خبرایران: دکتر بیژن صادق مدیر عامل شرکت بیمه دانا با تأکید بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر نمایندگان با ارکان شرکت گفت: طی سالهای اخیر صنعت بیمه بیشترین توجه را به شبکه فروش داشته است و این مهم در بیمه دانا نسبت به گذشته پر رنگ تر شده و درصدد هستیم که از توان نمایندگان در پیشبرد اهداف شرکت بیشتر استفاده شود.
صنعت بیمه بیشترین توجه را به شبکه فروش داشته است / شبکه فروش یکی از مهمترین عوامل کنترل ریسک هستند

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در نشستی که با حضور نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین مدیر عامل و برخی مدیران بیمه دانا در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، رؤسای انجمن های حقیقی و حقوقی با طرح مسائل مربوط به شبکه فروش و همچنین ارائه راهکارهای پیشنهادی بر تعامل بیش از پیش با صف و ستاد شرکت تأکید کردند.

بنابراین گزارش، در این نشست دکتر صادق با تأکید بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر نمایندگان با ارکان شرکت گفت: طی سالهای اخیر صنعت بیمه بیشترین توجه را به شبکه فروش داشته است و این مهم در بیمه دانا نسبت به گذشته پر رنگ تر شده و درصدد هستیم که از توان نمایندگان در پیشبرد اهداف شرکت بیشتر استفاده شود. با توجه به جایگاه مهم نمایندگان رئیس کل بیمه مرکزی نیز بر استفاده از ظرفیت های موجود در شبکه فروش تأکید دارند.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به پتانسیل نمایندگان با تجربه، جوان و پر انرژی باید در راستای سودآوری شرکت، شبکه فروش تلاش خود را در جهت جذب پرتفوهای غیر شخص ثالث و درمان صرف کنند. چرا که در حال حاضر دو رشته مذکور از رشته های زیان ده صنعت هستند.

نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا در ادامه با تأکید بر تجمیع امور بیمه ای در قراردادهای عمده خاطر نشان کرد: تجربه نشان می دهد که قراردادهایی که به صورت تجمیع جذب می شوند. هم دارای نسبت خسارت مناسبی هستند و اینکه کنترل ریسک آنها آسان تر خواهد بود. بدیهی است در تجمیع امور بیمه ای حضور نمایندگان توانمند می تواند در ارائه خدمات بهینه به بیمه گزار مؤثر باشد. ارکان شرکت باید از شبکه فروش به عنوان یکی از مهمترین عوامل کنترل ریسک حمایت کرده و تعاملات را با این حوزه بیشتر کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب