امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21479 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح و راه اندازی شعب بیمه «ما» در شهرهای رفسنجان و سیرجان

خبرایران :درراستای اهداف مشتری مدارانه و در جهت خدمت رسانی مناسب و سریع و در دسترس مشتریان بودن، شعب جدید بیمه «ما» در شهرهای رفسنجان و سیرجان افتتاح شد.
افتتاح و راه اندازی شعب بیمه «ما» در شهرهای رفسنجان و سیرجان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه «ما» ، آیین راه اندازی و افتتاح شعب  سیرجان و رفسنجان با حضور مهندس صفدری مدیرعامل بیمه "ما" ، امیرحسین قربانی معاون فنی، امیر شفیعی مدیر امور شعب و غلامرضا مددی مدیر امور نمایندگان و کارگزاران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم جناب آقای هرندی رییس شعبه کرمان بیمه "ما" ضمن خوش آمد گویی به مدعوین ، خلاصه ای از آمار فروش شعبه های کرمان، سیرجان و رفسنجان ارائه نمود.

هرندی در ادامه اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم اقدامات و فعالیت های خوبی در این شعبه انجام داده و یکی از شعبه های موفق در جذب و حفظ مشتری باشیم. تمام تلاشمان بر این خواهد بود که با خدمت رسانی سریع و دقیق و شفاف تمام مشتریانمان را حفظ و رضایتمندی آنها را بر اساس اصل مشتری مداری تامین کنیم.

بر اساس این گزارش ، در ادامه مراسم جناب آقای قربانی ، به تحلیل آمار ارائه شده و برنامه های آینده پرداخت.

وی همچنین نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی یافتن بازارهای سالم جهت فروش بیمه نامه را تشریح و از شبکه فروش و پرسنل شعبه  درخواست کرد تا تمام تلاش خود در جهت رسیدن به این هدف را به کار گیرند

این گزارش می افزاید: در ادامه جناب آقای مهندس صفدری با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در این شرکت گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های شعب و نمایندگان شبکه فروش می بایست بر محور مشتری مداری و رعایت حقوق آنان و افزایش رضایت بیمه گذاران  و تکریم ارباب رجوع صورت بگیرد. وی افزود: نظر به اینکه مشتری ولی نعمت ماست، بانک و بیمه باید به نحوی با تعامل با یکدیگر کار کنند تا پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان باشند.

 مدیرعامل بیمه «ما» توجه به اصول بازاریابی را مد نظر قرار داده و چگونگی مذاکره کردن به روش نوین و رعایت حقوق مشتریان را تعریف نمودند. آنچه بیشتر مورد بحث قرار کرفت مدیریت ارتباط مشتریان و ارزش آفرینی برای مشتریان پلاتینی و طلایی و انجام بازاریابی رابطه مند بود.

در پایان طی مراسمی از نمایندگان برتر سال 95 که در فروش کلیه بیمه نامه ها و شاخص های بیمه گری و مالی برتر بودند، تقدیر به عمل آمد.افراد منتخب خانم ها مرضیه زارعی، انیسه رضایی، نجمه خالو و  اعظم حسینی بودند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب