خبرایران:مسئول سامانه 1888 شهرداری منطقه 12 از پاسخگویی به 95 درصد پیامهای سامانه نظارت همگانی 1888 این منطقه با دستیابی به نتیجه نهایی خبر داد.
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ، اصغر عبادی مسئول سامانه 1888 این منطقه گفت : در سال گذشته 2244 پیام از طریق سامانه 1888 منطقه ثبت شده که از این تعداد 95 درصد به نتیجه ی نهایی رسیده و 5 درصد مابقی نیز در دست اقدام بوده و یا اقدامی نداشته است.
وی با اشاره به اینکه انتقاد از عملکرد شهرداری در سدمعبر دستفروشان ، نظافت و شستشو ، تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری بیشترین موضوعات پیامهای مردمی در سامانه 1888 را به خود اختصاص داده است گفت :84 درصد پیامها نیز انتقاد و شکایت و 16 درصد آن ها نیز تقدیر و تشکر از منطقه 12 بوده است.