امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21657 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در سال 95 صورت گرفت؛

پاسخگویی به 95 درصد پیامهای 1888 در شهرداری منطقه 12

خبرایران:مسئول سامانه 1888 شهرداری منطقه 12 از پاسخگویی به 95 درصد پیامهای سامانه نظارت همگانی 1888 این منطقه با دستیابی به نتیجه نهایی خبر داد.
پاسخگویی به 95 درصد پیامهای 1888 در شهرداری منطقه 12

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ، اصغر عبادی مسئول سامانه 1888 این منطقه گفت : در سال گذشته 2244 پیام از طریق سامانه 1888 منطقه ثبت شده که از این تعداد 95 درصد به نتیجه ی نهایی رسیده و 5 درصد مابقی نیز در دست اقدام بوده و یا اقدامی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه انتقاد از عملکرد شهرداری در سدمعبر دستفروشان ، نظافت و شستشو ، تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری بیشترین موضوعات پیامهای مردمی در سامانه 1888 را به خود اختصاص داده است گفت :84 درصد پیامها نیز انتقاد و شکایت و 16 درصد آن ها نیز تقدیر و تشکر از منطقه 12 بوده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب