امروز: پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/21]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 21817 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان مهمترین رسالت بانک ایران زمین است

خبرایران: سید یحیی حسینی فر مدیر اعتبارات و نظارت بانک ایران زمین به همراه کرم سلیمانی کارشناس این مدیریت، با همکاران شعب تحت پوشش استان های غرب کشور از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.
ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان مهمترین رسالت بانک ایران زمین است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ایران زمین ،مدیریت اعتبارات با ابراز خرسندی از دیدار همکاران و رضایتمندی از عملکرد مناسب مدیریت غرب در سالهای گذشته در زمینه رعایت بهداشت اعتباری و فعالیت مطلوب شعب در زمینه صدور ضمانت نامه های بانکی، عنوان کرد: ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان از اهم وظایف بانک ایران زمین است.
وی در خصوص برخورد مناسب و تکریم مشتریان، اظهار داشت: از وظایف اصلی بانک ایران زمین تکریم ارباب رجوع و انجام سریع درخواست های آنهاست جلب رضایت مشتریان اصلی ترین برنامه بانک است و در همین زمینه از تمام توان خود استفاده خواهد کرد.
حسینی فر طی بازدید از شعب منطقه غرب در نشست هم اندیشی روسای شعب این استان شرکت کردند.
در این جلسه که بمنظور بررسی عملکرد شعب در سال ۹۵ و اهداف سال ۹۶ برگزار شد، پس از ارائه مطالب توسط مدیر منطقه، معاون اجرایی و دوایر ستادی، کارنامه عملکرد سال گذشته و سال آتی درقالب برنامه power point توسط کارشناس بازاریابی مدیریت تحلیل و بررسی شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب