امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22047 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت؛

آماده هم افزایی در حوزه خیرین سلامت کشور با بانک قرض الحسنه مهر ايران هستيم

خبرایران:دکتر ایازی معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت در مراسم انعقاد تفاهم نامه ميان بانک قرض الحسنه مهر ايران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي که در محل ساختمان ادارات مركزي بانك برگزار شد، گفت: اين تفاهمنامه خوب و ارزشمند اولين سندي است كه بعد از سفر به استان يزد و حضور فعال در سمينار خيرين حوزه سلامت كشور ميان وزارتخانه و بانك امضاء شده است.
آماده هم افزایی در حوزه خیرین سلامت کشور با بانک قرض الحسنه مهر ايران هستيم

به گزارش خبرایران از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، معاون امور اجتماعي وزير بهداشت گفت: خداوند منان را سپاسگزاريم که در اين ماه پر فضيلت توفيق امضاي اين قرار داد نصيبمان شد تا گامي موثر در راستاي تحقق مسئوليت هاي اجتماعي وزارت بهداشت در حوزه سلامت برداشته شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر کشور و توجه تمامی کانديدها به توانمندسازي محرومين بيان داشت: دولت دوازدهم به صورت مصمم حمايت از محرومين و رفع مايحتاج نيازمندان جامعه را در دستور کار خود قرار داده و بر اين اساس بنا شده تا براي تمامي گروه هاي آسيب پذير، پکيج مناسبي را تهيه و تدوين نمايند.

ایازی تصریح کرد: افراد بیمار از جمله اقشاري هستند که در معرض مشکلات عديده مالي قرار مي گيرند که خوشبختانه با اجراي طرح تحول سلامت جامعه بخش عمده اي از مسائل حل شده است ولي همچنان هزينه هايي به افراد ضعيف متحمل مي گردد كه مي توانيم نقش حمايتي از آنان را بر عهده داشته باشيم.

معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت اظهارداشت: بنگاه های تولیدي و اقتصادي مي توانند در چارچوب مسئوليت هاي اجتماعي خود از اين اقشار حمايت نمايند، همچنين افزايش تعاملات بانکي در حوزه قرض الحسنه به منظور ارائه خدمات شايسته تر به نيازمندان واقعي جامعه، سطح معنوي اقدامات صورت گرفته را افزايش خواهد داد.

وی در خصوص پتانسیل و ظرفیت بسیار خوب بانک قرض الحسنه مهر ايران در حوزه سلامت و درمان جامعه بيان داشت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي مي تواند در حوزه هاي خيريه سلامت، ارائه خدمت به مددجويان تحت پوشش و نيازمنداني که در تامين هزينه هاي درمان با مشکل روبرو مي شوند، تعامل با باشگاه خيرين سلامت، پرداخت تسهيلات به كاركنان دانشگاه هاي علوم پزشكي، بيمارستان ها و مراكز خدمات درماني و … كمك رساند.

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نيز در ادامه بيان داشت: يکي از سياست ها و اهداف اصلي اين بانک توجه و اهتمام جدي به موضوع مسئوليت هاي اجتماعي است.

وی در این نشست گفت: با هدف گسترش تعاملات بانکی و انعقاد تفاهم نامه میان بانک قرض الحسنه مهر ايران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي گرد هم آمديم تا بتوانيم با استفاده از طرح هاي تسهيلاتي و امکانات اين بانك در حوزه سلامت خدمات مطلوبي را ارائه نماييم.

اکبری ضمن ابراز آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان برای همگان افزود: بسيار خرسنديم که اين تفاهم نامه برپايه نياز جدي کشور در حوزه سلامت تنظيم شده و در ماه مبارك رمضان كه سرشار از خير و بركت است، توسط طرفين امضاء مي گردد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید به تحولات مثبت ایجاد شده در راستاي تقويت مسئوليت هاي اجتماعي وزارت بهداشت اظهار داشت: دکتر ايازي با حضور در اين وزارتخانه منشاء ايجاد تحولات بسياري در خصوص مسئوليت هاي اجتماعي شده و در زمينه جذب خيرين و افراد نيک انديش اقدامات مطلوب و گام هاي موثري برداشته است.

مرتضی اکبری با تشریح سبد محصولات و طرح های تسهيلاتي اين بانک تصريح کرد: اميدواريم خدمات بانک قرض الحسنه مهر ايران نيز كمك رسان اهداف و برنامه هاي وزارت بهداشت در حوزه سلامت باشد و افراد بيشتري با استفاده از اين امكانات بتوانند مشكلات مالي خود در زمينه درمان و ارتقاء سلامت جامعه را برطرف نمايند.

وی با اشاره به تفاوت بدنه و ساختار بانک قرض الحسنه مهر ایران با سایر بانکهای کشور ادامه داد: فعاليت هاي اين بانک در جهت رفع نيازمندي هاي جامعه مي باشد و سهامداران، دولت و كاركنان اين مجموعه به هيچ وجه تفكر تامين و ايجاد سود را ندارند واز همه خيرين كشور در حوزه هاي گوناگون دعوت مي نماييم كه با تمركز بخشي از حسابهاي جاري خود در اين بانك ذخيره ساز پوشش بيشتري از آحاد جامعه باشند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: ماموریت مقدس بانک در راستای ترويج فرهنگ قرض الحسنه باعث شده تا همکاران ما در بانک با همت و جديت بيشتري براي رفع نياز جامعه حداكثر تلاش خود را به كار گيرند به نحوي كه با جلب رضايت مشتريان و اقدامات مطلوب و موثر انجام شده در ۲ ماه ابتداي سال جاري موفق به رشد ۸ درصدي منابع بانك شده ايم كه جذب اين حجم از منابع قرض الحسنه در اين مدت زماني براي شبكه بانكي كشور بي بديل است.

اکبری خاطر نشان کرد: تحقق این امر در شرایطی است که فرهنگ دريافت سود بانکي در ميان سپرده گذاران كشور در حال ترويج مي باشد ولي خوشبختانه هموطنان با اعتماد و اعتقاد خود به خدمات ارائه شده اين بانك دستاوردهاي شايسته و چشمگيري را به همراه داشته اند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب