خبرایران: در ایام مبارک ماه شعبان، مدیریت و جمعی از همراهان وی از شعبه جنوب تهران بازدید کردند.
به گزارشخبرایران به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ مهندس بختیاری مدیرعامل بیمه دی و هیات همراه از شعبه جنوب تهران بازدید و با مدیریت ،کارکنان و نمایندگان این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.
وی ضمن بازدید از بخش های مختلف این شعبه، راهکارها و تدابیر لازم برای بهینه سازی خدمات رسانی به مشتریان را ارایه کرد.
آقای بختیاری در این بازدید وضعیت فعلی صنعت بیمه کشور را تشریح کرده و بر تلاش و عزم جدی کارکنان بیمه دی برای ارتقای بیشتر جایگاه برند دی تاکید کرد.
وی همچنین ضمن تاکید بر سه اصل مهم شرکت که سلامت ، انسجام سازمانی و حرفه ای گری است گفت: داشتن شعب گسترده، همکاران متخصص،ظرفیت های بالای بخش های مختلف از امتیازهای خاص بیمه دی است که با توجه به رفع تحریم ها و فعال تر شدن بخش های مختلف اقتصادی نظیر بخش نفت و پتروشیمی کشور ، خودرو سازی و..... باید با تلاش بیشتر و ایجاد تعامل بهتر، برنامه ریزی مدون و مناسبی برای ایجاد تعامل بهتر و بیشتر با شرکت ها، برای افزایش سبد پرتفوی بیمه دی اقدام شود.
برگزاری جلسات مستمر با نمایندگان، مشتریان و شرکت ها برای تبلیغ و ارایه خدمات مختلف بیمه ای برای جذب بیشتر پرتفو از دیگر نکات مهم در این بازدید محسوب میشد.
در پایان این جلسه نیز نمایندگان شعبه به بیان دیدگاه ها ، مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند.