امروز: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ [2024/11/22]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 22707 تاریخ انتشار: جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ:

سهولت در پاسخگویی دلیل اصلی ایجاد شعبه ٣٣ تأمین اجتماعی

خبرایران: مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: دلیل اصلی ایجاد شعبه ٣٣ تأمین اجتماعی تهران بعد از ارتقاء سطح رضایتمندی جامعه هدف، سهولت در امر پاسخگویی و ارائه خدمات بهینه است.
سهولت در پاسخگویی دلیل اصلی ایجاد شعبه ٣٣ تأمین اجتماعی

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، ناهید حیدری با بیان اینکه شعبه ٢٨ جزء پر ازدحام ترین شعب تهران محسوب می شد، اظهار داشت: این شعبه ١٨٠ هزار بیمه شده اصلی دارد در حالی که حد استاندارد شعب تیپ یک ممتاز ٤٥ هزار نفر است.

وی افزود: بنا به درخواست کارفرمایان و بیمه شدگان این شعبه و به منظور کاهش بار مراجعه کنندگان و سهولت در انجام امور بیمه شدگان نسبت به طرح موضوع با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اقدام و پس از موافقت با این طرح، مجوز انتزاع شعبه ٣٣ از ٢٨ صادر شد.

وی ادامه داد: به منظور اجرایی کردن این امر و ارتقاء رضایتمندی بیمه شدگان، شعبه ٢٨ به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ تشریح کرد: قسمت شمالی که بالای بزرگراه حکیم واقع شده است به عنوان شعبه ٢٨ و قسمت پایین بزرگراه به عنوان شعبه ٣٣ تقسیم بندی شد.

وی گفت: با توجه به بررسی های به عمل آمده و تجارب ایجاد شعب تازه تأسیس، برای به حداقل رساندن مشکلات و انتقال پرونده ها نسبت به ایجاد کارگروه هایی متشکل از معاونت بیمه ای و روسای ادارات درآمد، فنی، مستمری، فن آوری اطلاعات و بازرسی به همراه روسای شعب ٢٨ و ٣٣ اقدام نمودیم.

حیدری تصریح کرد: انتقال پرونده ها طی چند مرحله و در بسته بندی های خاص انجام گرفت.

وی با بیان اینکه برای رفاه حال کارفرمایان، رمز عبور پرداخت لیست های الکترونیک آنان تغییری نداشته است، گفت: کارفرمایان محترم با همان رمز قبلی خود و بدون نیاز به رمز جدید می توانند برای پرداخت لیست های حق بیمه اقدام نمایند.

حیدری خاطرنشان کرد: انتقال پرونده های بیمه شدگان از شعبه ٢٨ به ٣٣ از ٢ طریق درج کد شعبه جدید در لیست های اینترنتی به کارفرمایان و اطلاع رسانی از طریق سامانه پیامکی به آنان انجام گرفته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ، ادامه داد: در شعبه ٢٨ نسبت به نصب بنرهای اطلاع رسانی مبنی بر انتقال بخشی از پرونده های بیمه شدگان این شعبه به شعبه جدید ٣٣ اقدامات لازم را انجام دادند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب