امروز: پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ [2024/09/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 23077 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ادامه طرح ساماندهی اوراقچی های شوش در منطقه15

خبرایران : ساماندهی اوراقچی های میدان شوش با جدیت و با همکاری شهرداری تهران و پلیس آگاهی به 80 درصد رسیده است.
ادامه طرح ساماندهی اوراقچی های شوش در منطقه15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر انجمنی شهردار منطقه 15 با اعلام مطلب فوق افزود: تغییر کاربری 664 واحد مستقر در 11 گاراژ و کوچه کوه یخی  طبق طرح تفصیلی و تبدیل به  پهنه تجاری در دستور کار قرار گرفته و تاکنون عملیات بازسازی جهت تغییر کاربری 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار منطقه بیان داشت: گاراژهای اصلی محدوده از جمله گاراژ سامانی، کدخدا اسماعیل و تندرو کاملا“ تخلیه و در حال تغییر به صنف بلور چینی و بلور می باشند و شرکت ساماندهی نیز در حال حاضر طرح محوطه سازی گاراژها و ساخت سرویس بهداشتی در محوطه را اجرا می کند.

به گفته وی برای ذینفعان که تاکنون اقدام به بازسازی واحد خود نکرده اند دعوتنامه ارسال و به مالکانی که در حال بازسازی و یا اتمام  بازسازی هستند به منظور تغییر کاربری کمک می شود.

دکتر انجمنی در ادامه تصریح کرد: این طرح از سال گذشته با هدف رفع آلودگیهای زیست محیطی و بهداشتی ناشی از فروش و نصب قطعات مستعمل و فرسوده و آلوده کننده و آلودگیهای بصری  ناشی از دپو و انباشت لوازم آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه انتقال ٣٣ رسته شغلی مزاحم در سال ٦٩ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید موضوع انتقال این صنف به خارج از شهر و استقرار در بافتهای بلامعارض در دستور  کار  قرار گرفت.

 به گفته وی، در این راستا  و به منظور انتقال صنف اوراقچیان شوش  با پیگیری و هماهنگی اتحادیه و هیأت امنای این صنف، مجتمع ثامن الحجج در زمینی به وسعت ٢٢ هکتار در کیلومتر ١٥ جاده خاوران خریداری شده و تاکنون کلید 100 واحد این مجتمع به تعدادی از اهالی این صنف تحویل داده شده است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب